niedziela, 1 maja 2016

Przypadek ?

Hejka :) Dzisiaj mamy 1 Maja, święto pracy. Pewnie większość z was jak nie wszyscy mają wolne, jednak niestety niektórzy muszą dzisiaj pracować. Godzinę temu razem z synem pożegnaliśmy naszego tatusia, który musiał iść do pracy. Za to jutra ma wolne i będziemy spędzać ten dzień bardzo aktynie. Oby tylko nie padało! Tatuś mój razem ze swoją firmą robią imprezkę zakładową w postaci paintballa oraz ogniska i grilla dla całych rodzin. Grać będą tylko Panowie, my natomiast razem z dziećmi dojedziemy troszkę później. Szkoda bo jest mała szansa, że zrobię im jakieś zdjęcia i wam je pokaże ale na pewno się postaram! Mój mąż bardzo lubi grać w paintball, ma cały sprzęt potrzebny do grania. Pół dnia przygotowywał wszystko na jutro. Na pewno nie może się doczekać :)






Pewnie jesteście ciekawi dlaczego tytuł posta brzmi "przypadek?". Otóż wczoraj moja przyjaciółka Madzia wręczyła mi zaproszenie na swój wielki dzień :)  Wiedziałam o  nim  dużo wcześniej ale po woli zbliża się termin więc zaproszenia poszły w ruch :) Ślub odbędzie się 25.06.2016 r. o godzinie 16.00, dokładnie dwa dni przed pierwszą rocznicą mojego ślubu :) 27.06.2015 r, o godzinie 16.00 w tym samym kościele powiedzieliśmy z mężem sobie sakramentalne "tak". Zgapili! Nie no żartuję data trochę się różni hehe :) Ale to nie wszystko nawet zaproszenia kupiła takie same, uśmiałam się i to baardzo! Nie przeszkadzało nam to w żaden sposób, widocznie mamy podobny gust :) 
Od dłuższego czasu zastanawiam się także nad sukienką.. Oj jaki trudny wybór :(
Cieszę się, że będziemy mogli sobie przypomnieć przysięgę przed naszą rocznicą. 
Jestem też bardzo szczęśliwa, że Madzia i Krzysiek zdecydowali się na ślub i, że będziemy mogli ich ważny dzień świętować wspólnie!






Jak wam mija niedziela ? Wieczór macie już zaplanowany czy może ktoś tak jak ja spędzi go w łóżku przed tv ?
Miłego weekendu majowego! :*

9 komentarzy:

  1. Wesele ;) już dawno na żadnym nie byłam. Paintballa ,mój mąż by się cieszył ja nigdy nie miałem okazji spróbować.
    Co do weekendu majowego to pogoda piękna a my chorzy:/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja grałam tylko raz :) Szybkiego powrotu do zdrowia! :)

      Usuń
  2. ja nic nie robie, dziś tylko ćwiczyłam, wieczór też nic a na weselu nie bylam przez 4 lata. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie byłam na weselu, ostatnio nawet rozmawiałam z siostrą, że chętnie bym się na jakieś wybrała. Dziś ładna pogoda za oknem, więc planuję jakiś rowerowy wypad. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący post ;) Ja ide na wesele w maju 21 a zaraz po weselu 22 maja ide na 3 komunie :D nie wiem jak podołam czy nie padne ze zmęczenia xd..^^ :)
    Pozdrawiam :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  5. My też dostaliśmy tego samego dnia zaproszenie na wesele tyle że troszkę szybszy termin ;)Trzeba szukać sukienek ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z kolei nigdy nie byłam na żadnym weselu :( mam małą rodzinę, więc ważne uroczystości zdarzają się naprawdę rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej zabawy na weselu :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/cndirect-9-najpiekniejszych-bransoletek.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprzęt robi wrażenie, mundur i buty widziałam, ponieważ moi znajomi z liceum o profilu Straży Granicznej takie mają, ale te wszystkie "dodatki" mnie zachwyciły. :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...