poniedziałek, 9 maja 2016

Miętowa sukienka i jeansowa katana



Co raz bardziej jestem przekonana do pastelowych barw. Wiosna to idealna pora roku do ich noszenia, dlatego też dzisiaj przedstawiam wam stylizację w kolorze miętowym. W tej lekko rozkloszowanej sukience po prostu zakochałam się. Niby nie ma w niej nic wyjątkowego a jednak jej tył zachęcił mnie do zakupu. Po mimo pięknego słonecznego dnia wiał co jakiś czas wiatr i wtedy już nie było tak bardzo ciepło, dlatego do sukienki dołączyłam jeansową katenę. Jeans pasuje praktycznie do wszystkiego, więc  nawet nie wahałam co do jej wyboru. Po otworzeniu szafy od razu rzuciła mi się oczy. W takiej stylizacji spędziłam niedzielne popołudnie z rodziną. Plusem sukienki jest to, że można ją na wiele okazji założyć, np. wesele, czy też poprawiny, urodziny a nawet na imprezę ze znajomymi. Wszystko zależy od Ciebie :) 
Małym minusem to to, że gdy wiatr zwiał mocniej sukienka poleciała od razu do góry i niestety bez jej trzymania wszyscy zobaczyli by moją bieliznę :)











W końcu cały weekend razem! Nie pamiętam, kiedy ostatni raz mój mąż miał cały weekend wolny. Pogoda tym razem dopisywała przez całe trzy dni. Mieliśmy praktycznie dwa dni zaplanowane ale niestety wyszło jak wyszło. Piątek spędziliśmy z moim dziadkami na grillu, w sobotę większość dnia spędziliśmy nad jeziorem, wieczór natomiast z przyjaciółmi, a w niedzielę cały dzień odpoczywaliśmy znowu nad jeziorem :) Nawet cieszę się, że plany nam nie wypaliły, ponieważ wypady spontaniczne są najlepsze! 






JA:
Sukienka - nn 
Buty - CCC
Katana - House

Mąż:
Koszulka - New yorker 
Spodenki - Diverse 
Buty - Martes 

Syn:
Czapka - 5-10-15 
Bluza - F&F
Spodnie - C&A
Buty - nn




Lubicie takie kolory?
Jak spędziliście weekend ?
U Was też była tak piękna pogoda ?

14 komentarzy:

  1. świetna sukienka i cudowny kolor ! :-)
    Pozdrawiam alexia-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka :-)lubię takie kolory :-) patrząc na twoja stylizacje to aż chce się juz wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło popatrzeć na Was, tacy szczęśliwi :)
    Sukienkę masz przepiękną :)


    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastele są piękne! Wszystkie kobiety powinny je nosić:))

    http://www.justcleo.pl/2016/05/cute-girtly-outfit-pink-neoprene-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, uwielbiam takie kolory, Bardzo ładnie wyglądają te odsłonięte plecy, jednak sama bym się nie zdecydowała na nie - nie lubię :) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest sliczna i pieknie w niej wygladasz.Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście wolę różowy,ale ten również jest ładny. :)
    ślicznego macie dzidziusia. :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/czerwone-szpilki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, a sukienka ma śliczny kolorek ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor sukienki! Ja niestety nie lubię jak właśnie podwiewaja sukienki 😞 To prawda ciepełko i słoneczko nam dopisuje oby jak najdłużej. Juz nie moge sie doczekać spotkania. Juz tylko 5 dni 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, faktycznie nadaje się na wiele okazji. Super, że pogoda dopisywała i spędziliście świetny weekend :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wszyscy razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygladasz :) cudowna z Was rodzinka. Pięknie razem wygladacie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sesja:)
    Piękna rodzinka!

    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sukienka, ja uwielbiam pastele zwłaszcza teraz wiosną i latem ;)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...