czwartek, 12 maja 2016

Mała sesja z synkiem



Cześć wszystkim! Dzisiaj chciałam wam zaprezentować małą sesje z synkiem, którą zrobiła Natalia :)  Pod koniec maja, 29 dokładnie mamy umówioną sesje rodziną w trójkę z Panią fotograf. Mam nadzieje, że będzie to piękna pamiątka :) Pochwalę się na pewno, gdzieś na początku czerwca :)
Do zdjęć z Natalią ubrałam siebie i Kacpra w takie same barwy :) Góra biała a dół czerwony. Chciałam aby było idealnie, syn i mama. Poczułam lato! Biała bluzka na ramiączkach i ta spódnica, taka wygodna! Nie byłam przekonana co do niej ale teraz na pewno nie żałuję, że ją kupiłam. Syn natomiast miał czerwone spodnie i białą bluzkę z niebieską muchą :) Oto kilka moich oraz naszych wspólnych zdjęć:










A teraz kilka słów o głównej sesji, którą Natalia zorganizowała dla Kacpra :) Motywem jest skrzynka, którą sama zrobiła ze swoim chłopakiem. Dodatki też jej zasługa. Niestety nie zrobiłyśmy dużo zdjęć, ponieważ zaczęło kropić. Jak tylko będzie jakiś chłodniejszy dzień to podobną sesję na pewno zrobimy u mnie w domu z większą ilością dodatków. Mam nadzieje, że Wam się spodoba! 








Ja:
Bluzka - Lidl
Spódnica - Biedronka
Buty - CCC
Torebka - F&F

Syn:
Bluzka - Takko
Spodnie - C&A


I co myślicie? 
Podoba Wam się?




23 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia !!! Cudownego masz synka ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęło kropić ? Toż to burza z grzmotami była ! Spódnica jest naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłyśmy dojść do domu przed burzą :) Ale prawda grzmoty były :D

      Usuń
  3. Ten twój synek to mistrz pozowania :-) na kazdym zdjeciu wyglada jak prawdziwy model :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia a bobasek przecudowny

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej udana sesja. Piękna Mama i uroczy synek. Uwielbiam tego typu posty. Oby takich jak najwięcej!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo małe <3
    Przepięknie razem wyglądacie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia cudne, a synek naprawdę uroczy! Myślę, że będę wpadac tu od czasu do czasu. :)
    Pozdrawiam! ^^
    anime-manga-by-neraya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, Twój synek jest taki słodki! :)
    super zdjecia! Pięknie razem wyglądacie

    http://izkaelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz słodkiego synka <3
    Super pomysłowe zdjęcia :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja ! Oboje jesteście piękni .
    Ps. Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, prześliczny maluszek :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziak z malucha! :) A mama widzę, też dobrze się trzyma! :) Więcej uśmiechu! :D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty, tak samo jak Twój maluszek wyszliście ślicznie. Te zdjęcia w skrzynce to bardzo ciekawy pomysł :) A Tobie połączenie czerwieni z bielą bardzo pasuje!

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i przecudowny synek!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że obydwoje wyglądacie fenomenalnie,a synuś-przesłodki. Jedynie co bym zmieniła u Ciebie to inne buty.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale słodki jest ;) ładne zdjęcia ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Outfit jest świetny, chociaż preferuję nieco krótsze spódniczki, ze względu na moje krótkie nogi. Natomiast zdjęcia Twojego synka skradły moje serce ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Synek jak pozuje, mały jest słodki. Dużo zdrowia dla ciebie i dla niego. Stylizacja trafiona- pasuje na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...