piątek, 20 maja 2016

PIRAMIDKI POPCROP

Nie dawno miałam okazję przetestować piramidki Popcrop.

Kilka słów od producenta: Nasze piramidki to nowy produkt na rynku żywności nieprzetworzonej.
Jest to wyrób w 100% naturalny, powstały metodą ekstruzji, dzięki czemu nie stosując dodatku tłuszczu zachowujemy naturalne dobrodziejstwo całych ziaren.
Obecność licznych witamin i mikroelementów pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu całego organizmu. Ponadto zawiera węglowodany złożone, będące podstawowym źródłem energii, niezbędnej do aktywności fizycznej i umysłowej.
Ponadto piramidki Popcrop zawierają wysoką zawartość błonnika pokarmowego który sprzyja poprawnej pracy układu trawiennego, oczyszczając jelita z toksyn i pomagając w utrzymaniu szczupłej sylwetki.
Dla urozmaicenia codziennej diety, idealnie nadaje się jako przekąska dla dzieci, z uwagi na wysoką zawartość składników odżywczych oraz brak obecności konserwantów i sztucznych dodatków, które tak powszechnie są stosowane w produktach żywnościowych.
Nasze piramidki to:
- brak konserwantów, aromatów i barwników
- zawsze pieczone bez tłuszczu
- wysoka zawartość błonnika 


 Testowałam dwa smaki:


 Zbożowe - w składzie zawierają ryż, kaszę gryczaną białą, prażoną, pszenicę oraz żyto,



Bezglutenowe - zawierają ryż brązowy, biały, kaszę gryczaną białą i prażoną, kasze jaglaną.


Opakowanie piramidek jest przeźroczyste - dobry pomysł! Widzimy co kupujemy, jak dla mnie super. Na etykiecie jest dokładnie opisany produkt.

Jak sama nazwa mówi, są w kształcie piramidek.
Piramidki są bardzo chrupiące, kruche i dobrze wypieczone. Są lekkie i delikatne, doskonałe na malutki głód :)






Moja opinia:

Jest mi miło, że mogłam przetestować produkt firmy Popcrop. Tym bardziej, że są przepyszne!
Od czasu do czasu lubię pochrupać sobie przed telewizorem wafle ryżowe i byłam pewna po wyglądzie, że to będzie podobna przekąska. Nie myliłam się. Smakuje tak samo dobrze!
Moi bliscy, którzy próbowali tak samo jak ja polubi je od razu! Jestem pewna, ze już niedługo mój synek będzie mógł je jeść i też mu przypadną do gustu. 
Piramidki na pewno przydadzą się na przekąskę przy spotkaniach ze znajomymi, dobry  zamiennik chipsów. 
Same naturalne składniki! Jak ich nie pokochać ?


4 komentarze:

  1. Są przepyszne choć mi bardziejj smakuja bezglutenowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, ale narobiłaś mi smaka!! :D

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka zdrowa przekąska zawsze się sprawdzi nie tylko na diecie :P

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...