środa, 25 maja 2016

ATTIPAS - czyli buciki dla dziecka

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj przychodzę do Was z moją opinią na temat bucików dla dzieci od firmy Attipas



WARTO WIEDZIEĆ, ŻE...

Attipas to popularne na całym świecie obuwie dziecięce, opracowane z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie stóp naszych pociech. Po siedmiu latach prac badawczych i rozwoju na Uniwersytecie w Seulu przedstawiono finalny produkt.
Attipaski są lekkie, elastyczne i antypoślizgowe! Łatwo się je zakłada na miękkie i pulchne stopy dziecka, a dzięki odpowiednio wyprofilowanej podeszwie zapewniają swobodny ruch palców. Elastyczna i cienka warstwa podeszwy umożliwia kształtowanie cech niezbędnych do prawidłowego rozwoju umiejętności stopy: dobre czucie podłoża, wszystkich nierówności, a przez to właściwe dostosowywanie się do nich; możliwość nieskrępowanego doskonalenia reakcji równoważnych stopy i całego ciała; umiejętne przenoszenie ciężaru ciała - słowem zapewnia nie tylko idealne warunki mechaniczne, ale też te często ignorowane – pozwalające na stymulację zmysłów dziecka – czucia i równowagi. W przypadku Attipasów nie ma znaczenia również problem często sygnalizowany przez rodziców – wysokość podbicia. Są w stanie dopasować się i do tej płaskiej, i do tej wypukłej stopy. Attipasy nie potrzebują również modelowanej wkładki. Stópki dzieci do lat 3 cechują się fizjologicznym, płaskim kształtem spodu stopy. Naturalny kształt podeszwy Attipasów,  zmusza stopy dziecka do prawidłowej pracy i kształtowania ich cech motorycznych. Można to potraktować jako idealny przykład połączenia ochrony stopy i zapewnienia im niezbędnych warunków do prawidłowego rozwoju. Oprócz tego Attipasy są przewiewne (dzięki specjalnym otworom wentylacyjnym w podeszwie). Bezpieczeństwo zapewniają również najwyższej jakości materiały, z których Attipasy zostały wyprodukowane - nie zawierają one żadnych szkodliwych substancji, co potwierdzają systematyczne testy toksykologiczne. Attipasy mogą być używane zarówno jako obuwie indoor’owe (kapcie domowe, obuwie do żłobka), jak i jako obuwie do zabawy na świeżym powietrzu; bardzo łatwo się je czyści. To wyjątkowe obuwie jest laureatem wielu nagród przyznawanych przez rodziców. Nie ma na polskim rynku równie kolorowych i pięknych bucików!



NAJWAŻNIEJSZE! 


Skład:

Warstwa wierzchnia - bawełna 80%,

 elastan 17%,

 przędza gumowa 2%,

 przędza poliuretanowa 1%

Podeszwa - silikon 100% (nietoksyczny








Buciki wyglądają na pierwszy rzut oka jak skarpetki :) Są lekkie i miękkie, idealne dla dzieci, które nie lubią nosić butów oraz na ciepłe dni a takich u nas teraz nie brakuje! 

Możemy je dostać w 6 rozmiarach!



Mnóstwo wzorów i kolorów do wyboru :) Każdy na pewno znajdzie coś dla swojej pociechy!


Oczywiście to nie wszystkie rodzaje bucików jakie posiada sklep. Resztę możecie znaleźć TUTAJ i TUTAJ.




Wszystko jeszcze przede mną! Póki co nie mogę zrecenzować dokładnie butów z mojego doświadczenia, ale jak tylko Kacper zacznie stawać sam na nogi i je używać na pewno pojawi się moja dokładna recenzja bucików. Mimo iż są za duże na niego ogromnie go zaciekawiły te buty :) Mam nadzieję, że i nam posłużą :) 






Klika dni temu w Parku Wrocławskim w Lubinie spotkaliśmy z mężem Kobietę z dzieckiem, które miało na nogach własnie buciki od Attipas. Zapytałam jej jakie ma doświadczenie z tymi butami i czy na prawdę są takie super. Była zachwycona nimi i dalej jest. Syn jej uczył się w nich chodzić i póki co nie chce ściągać z nóg. Idealne na spacer oraz "latanie" dziecka, które jakiś czas temu zaczęło chodzić. Jej słowa "Inne buty chowają się do tych butów, pod warunkiem, że to nie są jakieś podróbki a oryginalne buty tej firmy". Mówiła, że są bardzo wygodne i syn nie narzeka na nie a wręcz przeciwnie. 
Bardzo cieszę się, że spotkałam tą Panią i mogłam usłyszeć od niej szczerą opinię na temat butów, tym bardziej, że dalej ich używają i widziałam to na własne oczy!







Znacie tą firmę? 
Używaliście lub używacie tych butów ? 
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat ? 


12 komentarzy:

  1. Mają bardzo śmieszny wygląd ale jeśli faktycznie działają to śmiało może w nich dziecko śmigać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super te butki. moja młoda na buty mówi TUPY
    nie znałam wczesniej tego produktu, ale wydaje się byc godny uwagi
    http://dzikidom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki wyglądają bardzo fajnie, jeszcze nie mam okazji ich zakupić. Może kiedyś z nich skorzystam :D

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jeszcze nie mam dzieci, więc nie słyszałam o tych butach, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd mają śmieszny ;) Ja nie mam jeszcze dzieci, więc z oferty nie skorzystam, ale dam znać kuzynce, bo właśnie ma małe dziecko ;)

    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No przyznam, że z takimi to się jeszcze nie spotkałam. Są urocze i zabawne. Być może kiedyś skuszę się by sprezentować, któremuś z bobasów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polece post koleżance, która ma male dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyda sie na pewno dla mojej siostrzyczki :) super post!
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno będę mogła polecić te buciki komuś, kto ma małe dziecko. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki masz rację, wyglądają jak skarpetki. Są bardzo urocze i w różnej gamie kolorów (patrząc na zdjęcie, gdzie jest ich bardzo dużo). Miłego wieczoru!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się na nie napatrzeć, są przeurocze! Nigdy takich nie widziałam, ale widać, że małemu smakują:)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...