czwartek, 5 maja 2016

Zakupy na promocji w Rossmannie



Dzisiaj przychodzę do was z postem, w którym pokaże wam co takiego kupiłam na mega promocjach - 49% w Rossmannie. Ostatni tydzień promocji trwa dopiero od dwóch dni ale mam nadzieję, że już nie skuszę się na nic więcej do jej końca. Jak widać na zdjęciu powyżej nie zrobiłam wielkich zakupów. Zaledwie 3 nowe rzeczy, po jednej w każdym tygodniu promocji. Pewnie wiele z Was zrobiło zapasy na cały rok, jednak nie ja. 




W pierwszym tygodniu promocji kupiłam podkład z Rimmela. Mam go po raz pierwszy i użyłam go zaledwie 3 razy a od razu zakochałam się w nim. Nie lubię nakładać wielu warstw na twarz, pudrów wręcz nienawidzę. Używam go tylko wtedy jeśli już na prawdę muszę. Dlatego też wybrałam podkładu MATCH PERFECTION Z EFEKTEM PORE BLURRING, jest matujący a nie rozświetlający. Dlatego nie muszę używać dodatkowych, matujących pudrów.
Lubie go też za to, że zapewnia niewidzialne krycie, niezbędną ochronę oraz nawilżenie cery przez 24 godziny. 
Cena: ok.  38 zł, po promocji ok. 19 zł





W drugim tygodniu był czas na nowy tusz do rzęs. Kolejny mój wybór z Rimmela. Bardzo ciężko maluje się moje rzęsy, szybko sklejają się a potem muszę się męczyć, żeby je rozłączyć. Mascara Scandaleyes Xxtreme idealnie rozdziela i maluje. Był to dla mnie doskonały wybór. Jedynym minusem dla mnie jest to, że za dużo tuszu nakłada się na szczoteczkę i za każdym razem muszę zmniejszać jej ilość.
Cena: ok. 30 zł po promocji ok. 15 zł



No i w końcu  w ostatnim tygodniu promocji kupiłam tylko jedną pomadkę :( Była to moja ulubiona promocja, w sumie to dalej jest bo jeszcze trwa. Jak wiecie już z wcześniejszego postu kocham malować usta i różnego rodzaju pomadki! W mojej kolekcji znajdują się praktycznie sam mocne, żywe kolory. Tym razem wybrałam naturalny kolor, który będzie pasował do wszystkiego. Myślę, że i ten kolor przypadkiem mi do gustu na dłuższy czas. Nie byłam za bardzo pewna co do koloru ale kto nie ryzykuje ten nie traci :)
Póki co omijam Rossmanna, żeby jednak nie pokusić się na większą ilość nowych pomadek. Jest to bardzo trudne ale bardzo się staram hehe :) Znając mnie to nie wytrzymam i w ostatnim dniu promocji polecę do drogerii.
A może ktoś doradzi mi jaki jeszcze kolorek mogłabym zakupić ? Z chęcią przyjmę wasze propozycję :)




A Wy co kupiliście? 
Zaszaleliście czy może tak jak ja skromnie ? 

28 komentarzy:

  1. Sieciówka i tematyka idealna dla mojej "połówki". Prędzej ona tam zaszaleje niż ja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczną szminkę tylko w innym odcieniu i jest świetna :)
    Skora mówisz o tej wyprzedaży... to chyba się przejdę do Rossmanna.
    Pozdrawiam serdecznie :D
    http://milaa-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam nakręcona na tą promocję bardzo, ale będąc już w Rossmannie zrezygnowałam. Te produkty na które patrzyłam miały zdecydowanie zawyżone ceny i po -49% wcale nie była to taka super okazja. :)

    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład z Rimella jest rewelacyjny nie tworzy efektu maski, wygląda bardzo naturalnie i nie wysusza skóry, a jego kolor jest wprost idealny dla mnie :) zdecydowanie podzielam opinię o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez kupiłam ten podkład na promocji:-) a dodatkowo tusz do rzęs kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekaj dwa tygodnie aż tusz dojdzie do właściwej sobie konsystencji, powinien troszkę zgęstnięć i tym samym mniej się nabierać na szczoteczkę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wiele osób chodzi na te wyprzedaże w rossmanie a ja jeszcze nigdy tam sobie nic nie upatrzyłam :/ Może kiedyś coś znajdę !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam tusz,kredkę do oczu, lakier i jeszcze chcę kupić jakąś kredkę do ust.! Uwielbiam te promocje.<3
    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już widziałaś u mnie mnóstwo nowości :D No ale nieważne ile, ważne by wybrać perełki :) A podklad ten nalezy do moich ulubionych choc moj to najjasniejszy odcien 010. Do tego ładny odcien pomadki :) mysle ze klasykiem bedzie jakis brudny róż lub akurat na wiosne malinowy odcien jakbys chciała coś jeszcze zakupic :) Tuszu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny odcień pomadki! Długo takiego szukałam :)
    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze skromniej od Ciebie, kupiłam tylko błyszczyk ale za to go uwielbiam! :) http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nic nie kupiłam, ale gratuluję tobie udanych łowów <3. Ten słoiczek ze zdjęć jest świetny, mam podobny :D.
    PS. Obserwuję.

    http://shiirox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. minimalizm kosmetyczny to podstawa :) ja na tych promocjach skusiłam się tylko na podkład i korektor. Pozdrawiam
    http://maginspires.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Taże zakupiłam ten podkład na promocji jak narazie się sprawdza :-) ja byłam w rossmannie tylko w poerwszym tyg obawiam się że inaczej mój budżet znacznie by ucierpiał

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam taki zapas, że akurat z tej promocji nie skorzystała m ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w sumie kupiłam tylko, albo aż 3 rzeczy. Jedna z nich pokrywa się z Twoimi zakupami, mianowicie podkład Rimmel-a. Do tego sprawiłam sobie podkład od konkurencyjnej firmy Loreal oraz tusz Max Factor :)!

    Buziaki dla Ciebie i wszystkiego dobrego :)!
    http://theviktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy, podkład sprawdzał mi się całkiem dobrze, juz go testowałam :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam jedynie wczoraj dwa lakiery, które widać na moim blogu. Poza tym niestety nic :)

    http://maglinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. juz zaobserwowałam, teraz ty ;) http://bedrockgirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny ten słoiczek z tyłu :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. także kupiłam ten podkład ;)

    pozdrawiam i zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupiłam tylko pomadkę nawilżającą do ust! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy:)
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...