sobota, 28 maja 2016

Dzień Matki



Odkąd pamiętam to ja zawsze kupowałam mamie kwiaty, prezenty z okazji Dnia Matki. W tym roku po raz pierwszy prezent dostałam i ja. Byłam nie tylko tą, która obdarowała swoją mamę ale i obdarowaną przez własne dziecko. Wiem, że Kacper jako ośmiomiesięczne dziecko nie miało nic wspólnego z wymyślaniem prezentu dla mnie ale i tak ciesze się, że mój mąż zrobił mi taką niespodziankę i pomyślał o mnie :) To było na prawdę cudowne uczucie widząc własne dziecko na rączkach u taty trzymając bukiecik róż. Aż mi łza szczęścia poleciała. Chociaż były podejrzenia, że sama sobie prezent kupiłam to tak nie było. Każdy Dzień Matki będzie najpiękniejszy ale ten był wyjątkowy bo pierwszy! 
Pierwszym razem dla mnie jak i dla mojego męża było też obdarowanie nie tylko swojej, rodzonej mamy ale też drugiej mamy czyli teściowej. Niestety jedną mamę, czyli moją teściową mamy już na drugim świecie. W tamtym roku również razem byliśmy na cmentarzu złożyć kwiaty na grobie mamy tylko, że wtedy jeszcze jako para, w tym roku już jako małżeństwo. Nie było dane mi Jej poznać ale na pewno byśmy się polubiły skoro wszyscy mówią, że mój mąż poszedł po niej :) 
Spoczywaj w pokoju Mamo [*] 

Dzień Matki w tym roku wypadł w Boże Ciało, więc  był dniem wolnym. Mogliśmy wspólnie cały dzień świętować :) Popołudniem wybraliśmy się na grilla do znajomych Marka i Natalii z Fashionsmachines. W skromnym gronie, dwunastu osób miło spędziliśmy całe popołudnie i wieczór. Na grillu była też Monika z Zakątek Moniki, która wybrała sobie mojego synka jako modela i przez ok dwie godzinki z przerwami cykała mu fotki :) Mój syn to chyba na prawdę zostanie modelem! Oto efekty modelowania hehe :)



















Moim zdaniem wyszły prze cudnie! Jest taki fotogeniczny :) I już tak pięknie ustawia się do zdjęć. Mój idealny model <3 




A Wam jak się podobają zdjęcia?
Jak spędziliście Dzień Matki, Boże Ciało ?

8 komentarzy:

  1. No nie da się ukryć że z Małego model jak się patrzy ;) Oby z tego nie wyrósł :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że aparat lubi dzieciaczka i dzieciaczek lubi aparat! :D Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam!

    http://jjakubowski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Maly tak jak mówisz jest niesamowicie fotogeniczny <3 Pozdrawiam <3
    Zapraszam też do siebie >MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia, rośnie Ci model :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

      Usuń
  5. przecudowne zdjęcia i pięknie napisany tekst...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziak <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepięknego synka, cudo!
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...