czwartek, 19 maja 2016

"Z bloga wzięte" - Spotkanie blogerek cz. II



W tej części postu chcę wam pokazać jakie dostałyśmy upominki od poszczególnych sponsorów. Jest ich na prawdę sporo dlatego byłam zmuszona post o spotkaniu podzielić na dwie części aby były dużo bardziej czytelne. 

Zapraszam do obejrzenia :)


Oillan





Eveline



Agi Bagi






Troszkę za duża na synka ale radość z posiadania jest :)
Topgal



Ollineck



Lady comp



CD



Twincaps 



FaceAndLook


Bio Beauty



Deleko



Bio-Uroda



artePoint



Discreet


Noble Health




LashVolution


Pharma-Nord


Snails Garden




Etja


Arpex


Ouhmania


Akatja


Bezalkoholowe



Bio Beauty


Attipas


Piramidki-Popcrop




Marlena Popławska Marek


Tovago


MyFood





W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować wszystkim sponsorom, od których dostałam takie piękne upominki. Gdyby nie Wy nasze spotkanie nie odbyło by się. 
Ogromne podziękowania należą się również naszym dwóm wspaniałym organizatorką, które dzielnie starały się o każdego sponsora aby każda z Nas była zadowolona. Ja jestem !
DZIĘKUJE! 


Ktoś z Was był już na takim spotkaniu? Jakie macie wspomnienia?
Moje są suuuper !

8 komentarzy:

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...