poniedziałek, 16 maja 2016

"Z bloga wzięte" - Spotkanie blogerek Cz.I



W sobotę, 14 maja odbyło się spotkanie "Z bloga wzięte", na którym miałam przyjemność być. Wzięło w nim udział 10 blogerek oraz dwoje przedstawicieli firm. Odbyło się ono w restauracji Villa Cuprum Lubin w Lubinie.  Było to moje pierwsze takie spotkanie, więc tym bardziej cieszę się, że mogłam w nim uczestniczyć. 

Podróż przebiegła dość szybko, w miłym towarzystwie oraz atmosferze. Razem ze mną wybrała się moja znajoma Monika, która również była uczestniczką spotkania. Tak się zagadałyśmy podczas jazdy, że nawet nie zauważyłyśmy kiedy wjechałyśmy do Lubina. Na szczęście nawigacja w telefonie nie zawiodła mnie i dotarłam na miejsce bez problemu.




Cudne logo oraz plakietki przygotował dla nas FRONT STYL KREATOR. Jesteśmy mega wdzięczne, że znalazła się osoba, która poświęciła dla nas i naszego spotkania czas i zrobiła coś tak pięknego. 
DZIĘKUJEMY BARDZO! 



 Cały przebieg wydarzeń sfotografowała ANNA ANDRZEJEWSKA . Bardzo sympatyczna oraz skromna kobieta. Robi piękne zdjęcia ale wcale się tym nie chwali. 
Jeśli jesteście ciekawi jej zdjęć zachęcam do zajrzenia na jej stronę internetową oraz FP





Pierwszą godzinę spotkania umiliła nam przedstawicielka firmy PHARMA NORD POLSKA   Agnieszka Wiśniewska, która poprowadziła dla nas warsztaty na temat suplementów diety, ich zastosowaniu, działaniu itp. Bardzo miła kobieta, która zna się na tym co robi. Każda z nas słuchała ją z zaciekawienie.  Dzięki niej dowiedziałam się również, jak powinnam podejść do tematu "dieta" oraz czy cena suplementów ma wpływ na ich skuteczność. 
Osobiście jestem bardzo zadowolona, że taka osoba zaszczyciła nam swoją obecnością tym bardziej, że przez te warsztaty zdecydowałam się na przetestowanie ich produktu. Na koniec odpowiedziała na wszystkie pytania jakie jej zostały zadane, rozdałam każdej z nas upominki i niestety musiałyśmy się pożegnać. 

Przed kolejnym spotkaniem z drugim przedstawicielem miałyśmy przerwę na kawę, herbatę oraz mały poczęstunek, który przygotowała dla nas restauracja PIEKIELNA KURA. Właścicielką jest finalistka pierwszej edycji programu 
Hell's Kitchen Piekielna Kuchnia, dlatego tym bardziej jesteśmy zachwycone.


 Piekielna Kura przygotowała dla nas sałatkę z kaczką. 
Nigdy wcześniej nie jadłam tak dobrej sałatki. Niesamowitym 
połączeniem była kaczka z truskawkami. Co tu dużo pisać, 
była po prostu pyszna!

 


 Kolejnym naszym gościem był Rafał Szwajkowski przedstawiciel z firmy MYFOOD. Opowiedział nam o swojej firmie oraz o ich produktach, rodzaju, pochodzeniu, w jakich sklepach możemy je znaleźć oraz dlaczego warto je kupić. 





Ostatnią godzinę spędziłyśmy na tym co kobieta uwielbia, czyli plotkowaniu :) Każda z nas opowiedziała kilka słów o sobie oraz o swoim blogu. 

W trakcie rozmowy zajadałyśmy się przepysznym i pięknym tortem od NA SŁODKO.  Bardzo mi smakował, ponieważ nie był taki słodki. 




Bezalkoholowe zaopatrzyło nas w szampany.Z tytułu tego, że miałyśmy dwie Pani, które są w ciąży i większość, które przyjechały autem, brak procentów umożliwiło nam wszystkim spróbowanie tych smakowych pyszności. Mi najbardziej smakował truskawkowy :)


Na sam koniec ogromną radochę sprawiła nam jedna z uczestniczek, która pokazała nam i nauczyła nas jak się robi pieska z balona. Jejku jak ja się bałam, że on mi zaraz pęknie w rękach. Było mega śmiesznie :) 



Oczywiście nie obyło się bez upominków od sponsorów, których było baaardzo dużo! 













W spotkaniu wzięły udział:
- dwie organizatorki:




Kasia Najda Zajega 
Blog - MAMAICHDWOJGA




Kamila Smółkowska Bernaś
Fanpage - Kreatywny Rodzic




- pozostałe 7 uczestniczek:



Sara Dziubak
Fanpage - PANNA DZIOBAKOWA





Klaudia Leszczyńska-Wachnik




Iza Rusnak Wisiorek 




Monika Fujarczuk 
Blog - Zakatekmoniki
Fanpage - Zakątek Moniki





Magdalena Sobol




Edyta Granda
Fanpage - Mojaskarbnica






Grażyna Szubert 
Blog Pyzuszkowo
Fanpage - Pyzuszkowo




Sponsorzy spotkania oraz upominków:





























,












































Jak widać powyżej jest mega dużo sponsorów, dlatego jestem zmuszona podzielić post na dwie części 
 W drugiej części pokaże Wam upominki jakie dostałyśmy :)

Do zobaczenia! :*




6 komentarzy:

  1. Widzę świetne spotkanie !
    Szkoda, że mam tak daleko bo sama bym się na takie spotkanie wybrała i poznała nie tylko nowe osoby i blogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było Cię poznać i mam nadzieję na kolejne spotkanie 😊 Sałatka i tort były bardzo smaczne, wykłady mega ciekawe a ilość upominków otworzyła usta w zdziwieniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było Cię poznać i mam nadzieję na kolejne spotkanie 😊 Sałatka i tort były bardzo smaczne, wykłady mega ciekawe a ilość upominków otworzyła usta w zdziwieniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Było super nie mogę się doczekać kolejnego spotkania z wami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać po twarzach że było wesoło :) takie spotkania to super sprawa ;) czekam aż pokażesz co dostałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  6. super spotkanie... może kiedyś też zostanę zaproszona ;)... jak na razie to marzenie .... post ciekawy całkowicie inny niż inne blogi dlatego będę obserwować:)
    zapraszam do mnie www.majuszkowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...