czwartek, 28 kwietnia 2016

TO CO UWIELBIAM


Jaką część twarzy najbardziej lubię? USTA! Uwielbiam je podkreślać, robię to praktycznie zawsze. Dlatego dzisiejszym tematem są pomadki! Nie mam ich nie wiadomo jak dużo ale już niedługo powiększę swoją kolekcję :) Czekam tylko na ostatni tydzień promocji w Rossmannie, tam na pewno znajdę coś dla Siebie <3
Póki co w mojej kosmetyczne znajdują się tylko dwie marki: AVON I GOLDEN ROSE.


Pomadki z Avonu!


Pierwsza moja pomadka w życiu :) Kiedyś nie malowałam ust, ale w końcu postanowiłam kupić pomadkę i spróbować. Wybrałam taki kolor, ponieważ chciałam coś delikatnego na początek. 




Druga, kiedyś moja najbardziej ulubiona różowa pomadka :) Niestety już jej praktycznie nie ma i bardzo nad tym ubolewam :( 




Trzecia różowa pomadka, w której zakochałam się na zabój :) Tak bardzo mi się podoba, że używam jej praktycznie co dziennie:) 




Ostatnia pomadka tym razem jest to ciemniejszy róż na bardziej ponure dni :) 





Golden Rose!

Pierwsza moja pomadka z Golden Rose miała być czerwona. O taki kolor poprosiłam. Kiedy Pani pokazała mi tą pomadkę wydawało się, że będzie taka jaką chciałam, jednak trochę się myliłam. Raczej jej kolor to róż ale i tak piękny :D




Czerwień! Kolor wybrany specjalnie na wyjątkowy dzień czyli na mój ślub :) Od razu pomyślałam, że znajdę ją w Golden Rose! Mojej ślubne dodatki były właśnie w kolorze czerwonym i wszystko musiało się idealnie zgrać. Ta pomadka pasowała do mojego bukietu jak i do muchy mojego męża. 
Cudo <3





Ostatnią z mojej kolekcji jest nieco ciemniejsza czerwień. Kupiłam ją zimną, ponieważ żywe, mocne kolory niezbyt pasują na brzydkie szare dni.








7 cudów mojego świata :) Wszystkie uwielbiam za to, jak dobrze nawilżają moje usta. Powiem szczerze, że wolę bardziej te z Golden Rose jeżeli chodzi o jakość, ponieważ nie schodzą tak szybko jak te z Avonu. 


Lubicie pomadki? 
Jakie kolory najbardziej?




Post w żaden sposób nie jest sponsorowany!!




14 komentarzy:

  1. swietna ta pomaranczowa, u mnie królują nudziaki i roże :)))
    obserwuje! i do zobaczenia na spotkaniu blogerskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w bordowych szminkach i pomadkach, dlatego wszystkie takowego koloru mi się podobają ♥
    Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam podkeślać usta! I również pomadki z GR są w mojej szufladce i je lubie najbardziej! :)
    Ja uwielbiam pomadki oraz szminki w kolorach jasnego różu lub podchodzącego pod fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pomadki z Golden Rose :) z Avonu jeszcze nie miałam, ale wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ostatnia ma świetny kolor :)z Avonu nie miałam jeszcze żadnej pomadki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne odcienie, uwielbiam szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj stawiam na róż, choć ostatnio mam ochotę na jakieś nudziaki :)
    candymona

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię malować usta :D Najbardziej lubię kolorki bordowe i fioletowe :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie maluję za bardzo ust, ale kolorki masz piękne :)

    www.malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pomadki, najbardziej te w kolorze różowym intensywnym :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię najbardziej odcienie różu :) do czerwieni na ustach jeszcze nie przywykłam. Może kiedyś się to zmieni. :) a kolekcja bardzo fajna.. w mojej brakuje właśnie Golden Rose.

    jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie używam pomadek w ogóle, chociaż mam ich całkiem sporo. Mam nadzieję że jakoś się przekonam i przetestuje kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam duzo pomadek z golden rose i polecam! sa swietne!
    chwalgabriela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie mogę się przekonać do malowania ust :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...