wtorek, 12 kwietnia 2016

Recenzja produktów Ziai

Cześć! Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat 5 produktów firmy Ziai, których obecnie używam. Bardzo lubię tą firmę i cenie sobie ich produkty.





SOPOT SPA -  peeling myjący średnioziarnisty 

OPIS:
Peelin myjący z mikrogranulkami - receptura młodości: solanka sopocka, hydro-retinol, Porphyra umbilicalis, Enteromorpha compressa, Laminaria digitata.
SKŁAD:
Aqua, Polyethylene, Coco Glucoside, Glycerin, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,Laminaria Digitata Extract, Butylene Glycol, Enteromorphea Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Sorbitol, Algae Extract, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Sodium Hydroxide.
DZIAŁANIE:
  • delikatnie myje i masuje skórę
  • złuszcza zrogowaciałą warstwę naskórka
  • pobudza krążenie dotleniając komórki skóry
  • przywraca skórze naturalną gładkość i miękkość





Mój ulubieniec ostatnich miesięcy! Polubiłam go zarówno za zapach, jak i działanie. Zapach jest bardzo świeży, trochę morski, trochę jak pranie. 

Jest bardzo przyjemny w użytku. Ma żelową konsystencję, która dość mocno przylega do skóry, nie odpada w czasie masażu. Ogólnie peeling jest dość zwarty, mimo że nie jest gęsty. Drobinki są syntetyczne, dzięki czemu nie rozpuszczają się, a ja takie peelingi bardzo lubię. 

Nie zostawia tłustej warstwy, jest peelingiem myjącym, który dobrze oczyszcza i wygładza skórę. Jest bardzo wydajny - niewielka ilość wystarcza na całe ciało. Mi bardzo przypadł do gustu! :)



Ochronny krem do rąk z ekstraktem z bawełny




OPIS:

Ochronny krem do rąk z ekstraktem z bawełny.

SKŁAD:

Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Canola Oil, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Propylene Glycol, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexane Carboxaldehyde, Benzyl Benzoate, Citric Acid.
WSKAZANIA:
intensywna ochrona skóry rąk narażonych na częsty kontakt z detergentami
wrażliwych na wiatr, mróz, zmiany temperatury

DZIAŁANIE:
  • wzmacnia funkcje ochronne naskórka
  • wygładza i uelastycznia skórę dłoni
  • likwiduje uczucie szorstkości


Mam suche dłonie, więc często muszę poszukuję kremów do rąk. W jednym ze sklepów znalazłam "ochronny krem do rąk z ekstraktem z bawełny". Kosztował tak mało, że postanowiłam zaryzykować i go wypróbować. 
Krem, owszem, nawilża, ale muszę się przyznać, że spodziewałam się czegoś lepszego. Krem ma bardzo rzadką konsystencję i dość miły zapach. Jest pakowany do tubki z miękkiego plastiku.
Polecam go jeśli macie mało zniszczone dłonie, które potrzebują niezbyt wielkiego nawilżenia.
Kremowe mydło arganowe


OPIS:

Kremowe mydło z olejkiem arganowym i gliceryną. Zaperfumowane łagodną, ale głęboką i szykowną kompozycją opartą na złotych nutach wanilii, jaśminu, sandałowca i olejku bergamotowego.

MYCIE PIELĘGNACJA RELAKS:
  • Łagodnie oczyszcza i pielęgnuje skórę w czasie mycia.
  •  Zawiera substancje o działaniu odżywczym.
  •  Delikatne dla skóry, nie powoduje podrażnień.
  •  Tworzy kremową pianę, która uprzyjemnia kąpiel.
  •  Pozostawia skórę pachnącą i zadbaną.


Według mnie jest to bardzo przyjemne mydełko, które warto wypróbować. Spełnia znakomicie swoje podstawowe zadanie. Do tego nie wysusza skóry. Duża butla jest bardzo wydajna, jeśli mydło używamy sami. Ja z pewnością skuszę się jeszcze na wersję z kaszmirem i jedwabiem. 


Kremowy płyn do higieny intymnej 



OPIS:

Kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem askorbinowym, przeciw podrażnieniom.

SKŁAD:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, cocamide DEA, Glycerin, Panthenol, Allantoin, C12-15 Alkyl Benzoate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Lactic Acid, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene/ Acrylates copolymer, Coco Glucoside, Sodium chloride, Sodium Benzoate, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3- Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Hydroxycitronellal.

DZIAŁANIE:

Płyn z kwasem askorbinowym do codziennej higieny okolic intymnych.
Przeznaczony dla kobiet w każdym wieku.
Polecany jako preparat pomocniczy w łagodzeniu stanów zapalnych.
  • Działa pomocniczo ograniczając występowanie infekcji. 
  • Wzmacnia naturalną florę bakteryjną. 
  • Delikatnie myje oraz zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości.




Kupiłam ten produkty, ponieważ miała lekko podrażnione miejsce intymne. Jadą do Rossmanna nie byłam pewna co kupić. Jednak po przejrzeniu wszystkim płynów zdecydowałam na Ziaje. 
Po pierwsze firm mnie przekonała, lubię bardzo ich produkty, a po drugie cena. Trafiłam akurat na promocję na wszystkie płyny do higieny intymnej z Ziai. 
Nie byłam pewna czy mi chodź trochę mi pomoże, ale udało się!
Jestem mega zadowolona z tego płynu. Mogę śmiało w 100% polecić ten produkt osobą, które mają małe problemy.

UWAGA!
Jeśli podrażnienie jest duże i nie widać poprawy to jak najszybciej trzeba się udać do ginekologa!

 Oliwka do masażu



OPIS:

Ujędrniająca oliwka do masażu ciała polecana do codziennego stosowania, również w gabinetach kosmetycznych, fizykoterapeutycznych i w salonach SPA - szczególnie w zabiegach regenerujących i po intensywnym opalaniu.


SKŁAD:

Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Octyldodecanol*, Laminaria Ochraleuca Extract, Caprylic/Capric Triglyceride*, Olea Europoea (Olive) Fruit Oil*, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Ethyl Linolenate, Tocopheryl Acetate, Parfum (Fragrance).

DZIAŁANIE:

  • doskonale zmiękcza i regeneruje naskórek
  • ujędrnia skórę, poprawia jej sprężystość i gładkość
  • utrzymuje elastyczność na poziomie skóry młodej
  • działa pomocniczo w redukcji cellulitu
  • zapewnia wygodne przeprowadzenie zabiegu masażu
  • zawiera orzeźwiająco-morską kompozycję zapachową



Uwielbiam masaż! Bardzo mnie odpręża i relaksuje. Dlatego też postawiłam na ten produkt. Oliwka ma bardzo rzadką konsystencję, co pozwala na szybkie i łatwe rozprowadzenie na ciele. Jeśli dobrze ją wsmarujemy to szybko się wchłania.Zdecydowanie polecam tą oliwkę! 





Lubicie produkty Ziai?

Któryś z w/w używaliście/mieliście?

Jak Wy je oceniacie?



POST W ŻADEN SPOSÓB NIE JEST SPONSOROWANY! 


25 komentarzy:

  1. dla mnie są spoko, używam, lecz raz używałam dezyderatu w kulce przeciw poceniu i miałam straszne odparzenia . wyrzuciłam go . zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnego produktu z tych, ale zaciekawił mnie peeling myjący ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wszyscy chwalą kosmetyki ziaja. Zastanawiam się nad tym peelingiem myjącym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, ile dobroci :) Zazdroszczę.
    Uwielbiam formę Ziaja, jest nie droga, a na prawdę skuteczna. Aktualnie używam bloker i sprawdza się doskonale.
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Ziaja używam tylko masło kakaowe, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem do rąk jest genialny! <3
    Ogólnie nie stosuję produktów tej firmy, ale może kiedyś się skuszę. :)


    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam mydła w płynie najbardziej lubie o zapachu kakao - pieknie pachnie :)
    Miałam również krem do rąk i też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię mydła Ziai. Tak się zastanawiam jakim cudem nie miałam jeszcze peelingu do ciała tej marki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaja najlepsza :) Teraz czatuje na ziaja med do wyrównywania kolorytu skóry :) Ponoć bardzo fajne :)
    Poklikałabyś cos co ci się podoba? :
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  11. stosuję te kosmetyki, bo są na prawdę dobre ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziaja jest jedną z moich ulubionych firm!
    Kocham ich kremy do rąk :)
    Super recenzje!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęciłaś mnie opisem peelingu ! Muszę mieć go na uwadze przy nastpnych kosmetycznych zakupach :)
    Miałam pytać czy wydajny , ale doczytałam :)

    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/2016/04/0804.html

    OdpowiedzUsuń
  14. To mydło to mojej mamy taki "must have" zawsze je ma i to jej ulubione i nie chce zamienić go na żadne inne. Sama je też lubię, chociaż wolę bardziej żele pod prysznic, takie kolorowe haha! ��

    OdpowiedzUsuń
  15. tych produktów jeszcze nie miałam, ale generalnie lubię ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również uwielbiam Ziaję. Według mnie to najlepsza firma! Mają świetne kosmetyki :3 No i oczywiście fajna recenzja ^^
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja osobiście uwielbiam Ziaję również! :) Mają genialne kosmetyki i przy mojej alergii na różne produkty kosmetyczne, Ziaja sprawdza się w 100%! Super post!
    http://ksiazkopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię produkty z Ziaji. Stosuje połowe kosmetyków :D Bardzo ładny opis :)

    OdpowiedzUsuń
  19. używałam kremowego mydla i bylam zadowolona;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam produkty z ziaji a zwłaszcza odżywki *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię produkty Ziaji są tanie i dobre ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam produkty z Ziaji. Kremowe Mydło Arganowe jest moim faworytem :) Miłego dnia

    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...