niedziela, 10 kwietnia 2016

Koszula w kratę

Cześć! Niestety w weekend słońce nie zaszczyciło nas swoja obecnością, bynajmniej u mnie tak było. Cały czas jest pochmurnie, szaro a do tego deszczowo! W taką pogodę nic się człowiekowi nie chce, najlepiej zostań w domu, w swoim łóżku z ciepłą herbatą i dobrą książką. Na szczęście po mimo mało sprzyjającej pogody sobotnie popołudnie spędziłam na zrobieniu zdjęć mojej "lekko" eleganckiej stylizacji.


Tym razem wybrałam koszulę w kratę w kolorach różu, białego i granatowego. Połączyłam ją z czarnymi spodniami i czarną skórzaną kurtką. Całość podkreśliłam klasycznymi czarnymi szpilkami oraz torebką z frędzlami. Takie połączenie doskonale pasuję np., na niedzielny obiad z rodziną czy też ploteczki z koleżankami :) Uwielbiam koszule w kratę! Mam w ich aż 4 :)











Jak wam się podoba moje połączenie ?
Gdzie Wy byście się tak ubrały ? 


Jak spędziliście weekend? 
Sobotniej nocy razem z mężem i znajomymi bawiliśmy się w X-DEMONIE w Lesznie :) 
Moja mama została z Kacperkiem a My mieliśmy wieczór dla siebie. Wybraliśmy imprezę, ponieważ ponad rok temu ostatni raz gdzieś byliśmy po za kilkoma wyjściami do baru. Impreza była super! Wybawiłam się na maksa! :) 
A Wy? Gdzie lubicie spędzać piątkowe/sobotnie noce ? 

A tak wyglądałam na imprezie :) Wybaczcie za jakość zdjęć ale były robione telefonem, po za tym przy ilości osób przebywających tam, paleniu itp., nie wyszły by lepiej :) 






Udanego wieczoru Kochani :* !

6 komentarzy:

  1. Również uwielbiam koszule w kratę! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, chętnie poszłabym tak na uczelnie choć może te szpileczki zmieniłabym na baleriny bo pewnie w tych szpilkach bym się zabiła biegając od budynku do budynku :P
    Piątkowe wieczory spędzam robiąc paznokcie lub przed telewizorem ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    www.anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z posta na post wyglądasz coraz ładniej ;) Koszula w kratę bardzo mi się podoba!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten look z koszulą <3 Perfekcyjne dopasowane.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koszule. Są najlepsze.
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...