poniedziałek, 25 kwietnia 2016

OZSPECIALS

Kilka dni temu dostałam propozycję współpracy ze sklepem OZSPECIALS. Byłam w szoku, ponieważ prowadzę bloga dopiero 42 dni. Nie spodziewałam się, że w tak szybkim czasie, ktoś zaproponuje mi jakąkolwiek współpracę.Sklep jest mało znany dlatego, że powstał on nie dawno. Przeglądając ich produkty zauważyłam, że przewyższają tam raczej letnie stroje. Zadowalającym widokiem na stronie sklepu są ceny! Praktycznie wszystkie rzeczy kosztują nie więcej niż $9.99 USD, co jest wielkim plusem :) Dodatkowo dostawa jest całkowicie bezpłatna na terenie każdego kraju oraz stu procentowy zwrot pieniędzy w przypadku niezadowolenia kupującego. Asortyment sklepu może nie jest ogromnie wielki ale każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.  
A teraz pokażę wam kilka rzeczy, z tych które najbardziej mi się spodobały :)









A tutaj macie podane strony do powyższych ubrań :)


Jak Wam się podobają ?
Słyszeliście o tym sklepie ?


8 komentarzy:

  1. Kombinezon jest świetny :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. neonowe sukienki są świetne :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy kombinezon jest super ;) A ten ostatni top idealny na letnie festivale ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają świetny asortyment, sama chciałabym z nimi współpracować;)
    Poklikane :*
    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym sklepie.Ładne ciuszki mają,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, nie słyszałam jeszcze o tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale rzecyz są piękne !

    Poklikane !
    Mogłabym liczyć na poklikanie w linki w ostatnich postach ? ;> Będę bardzo wdzięczna
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog, fajne posty. Trzymaj tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...