poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Spodnie moro



Po brzydkim, deszczowym weekendzie nastał cudny, słoneczny poniedziałek. Był by idealny gdyby nie to, że trochę wiało. Postanowiłam, że dzisiejszy dzień przeznaczę na sprzątnie mieszkania. Jednak musiałam zrobić sobie trochę przerwy i wyjść z Kacperkiem na spacer.



Co jest teraz modne ? Spodnie z dziurami i moro, więc w dzisiejszej stylizacji zaprezentuję nowo zakupione spodnie moro z dziurami :) Od jakiegoś czasu w oko wpadł mi kolor "zgnitej zieleni". Dlatego też do spodni dołączyłam koszulkę w tym kolorze. Pogoda pozwoliła na to, żebym założyła do nich baleriny i czarną skórzaną kurtkę,

















,
Jak Wam się podoba ?


W sobotę byłam z mężem kupić drugą kurteczkę dla naszego synka, żeby miał na zmianę. Pojechaliśmy do SMYKA, jak ją zobaczyłam to od razu wiedziała, że właśnie ta kurtę kupimy. Na szczęście rozmiar był, wzięliśmy ją i poszliśmy zapłacić. 
Cena kurtki: 79,99 zł




Moim skromnym zdaniem mój synek jest taki boski :D 


Podoba Wam się?
Jaka pogoda jest dzisiaj u was ? 
Jak spędzacie dzień ?




Spodnie : nn
Bluzka : Sinsay
Buty : Pepco
Kurtka : New Yorker

Kurteczka synka : SMYK
Czapka : 5-10-15






16 komentarzy:

  1. Ależ ty skromna :P Spodnie jak i cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moro faktycznie teraz króluje oraz spodnie z dziurami które uwielbiam <3
    Śliczną kupiłaś kurteczkę w Smyku:)
    Wiatr faktycznie jest denerwujący zwłaszcza podczas robienia zdjęc;/

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie poluje na takie spodnie :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. motyw moro zawsze mi się podobał, idzie to fajnie połączyć :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądacie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie, a synek przeuroczy! Jest do Ciebie strasznie podobny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja i świetne spodnie. Kurteczka Małego też śliczna. Ale jest z niego Mały Model. Słodziak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczne zdjęcia, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że już wiosna przyszła :). Ładnie Ci w tych spodniach i bardzo ładna ramoneska, sama szukam podobnej.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądacie, bardzo ładna stylizacja :)
    http://angelsofdeath69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki mały śmieszek <3
    Osobiscie do spodni moro nie potrafilam przez dluzszy czas sie przeknoac, ale ostatnio zmienilam zdanie. Super wygladasz !
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie naprawde super! bardzo mi sie podobają :)
    a Kacperek - słodziak! śliczny jest! :)

    http://izkaelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam spodnie w moro :-) Słodki dzieciaczek :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...