wtorek, 5 kwietnia 2016

Jasne spodnie z wysokim stanem i dziurami

WITAJ WIOSNO ! 

Za oknem długo wyczekiwana wiosna:) U mnie dzisiaj termometr pokazał 21 stopi! Szok :D Mam nadzieję, że kolejne dni będą równie piękne jak dziś :)
Spacer z mężem i synkiem był obowiązkowy :) 





Z której strony się nie obejrzę z tej widzę kogoś w spodniach z dziurami. No ale kto by w taka piękną pogodę ich nie ubrał ?
Zdecydowałam, że i ja dzisiaj pokaże swój nowy nabytek w postaci jasnych dżinsów z wysokim stanem i dziurami. Połączyłam je z krótszą bluzką w minionki  i adidasami. Dodałam do całość czerwoną torebeczkę, okulary przeciwsłoneczne, bez których dzisiaj nie dało by się obejść, delikatne srebrne kolczyki oraz podkreśliłam swoje usta czerwoną pomadką.
Bardzo lubię takie połączenia. Bardzo wygodne, można ubrać się tak np., do szkoły, na zakupy czy też na zwykły spacer, spotkanie ze znajomymi. Są rożne możliwości i to mi się najbardziej podoba :)














I jak Wam się podoba ?
 Co Wy lubicie nosić w taką pogodę ?




MOJE DWIE MIŁOŚCI <3



JA:

| Spodnie : BERSHKA  |
| Koszulka : NEW YORKER  |
| Buty : NIKE AIR MAX |
| Torebka : F&F  |
| Okulary  : ALLEGRO |

MĄŻ:
| Koszulka : NEW YORKER  |

SYN:
| Czapka : 5-10-15 |
| Bluza : SMYK |





Zapraszam na mój INSTAGRAM oraz FP :)














21 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje każdego z osobna! Przyjemna rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia, słodki maluszek
    Zapraszam do mnie magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, słodki maluszek
    Zapraszam do mnie magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog bede odwiedzac u mnie na blogu sa male modyfiikacje ale zapraszam na te druga strone w linku

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie! Muszę sobie wreszcie takie zakupić.
    Wyglądacie pięknie!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam i w swojej szafie mam głownie spodnie z wysokim stanem :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsze dziecko świata! :))) Niedługo moja siostra urodzi, więc też bedę miała okazję do potrzymania takiego cuda przy sobie :)
    Co do spodni z dziurami - kiedyś nie rozumiałam ich fenomenu, a teraz sama jedną parę mam :) Super sprawdzają się przy ładnej ciepłej pogodzie :)
    Pozdrawiam http://dramabeautyy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Kacperek jest moim ósmym cudem świata :)

      Usuń
  9. Będę często zaglądać 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak wspólny wiosenny spacerek z synkiem i z mężem ^^
    Jak będziecie potrzebować wyjść z mężem do kina to polecam ostatni wpis na blogu :)
    http://maritrafilms.blogspot.com/2016/04/triple-9-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia;* świetne masz spodnie;)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio sobie sama przez przypadek potargałam spodnie, przez moją nieuwagę. Więc już chyba nie muszę kupować ;P No i bluzka z minionami super! A Twój maluszek przeuroczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post, ciekawe zdjęcia, blog ambitny Obserwuje :) Zapraszam :) http://moniaankaaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście bardziej od dziurawych spodni wolę spódniczki.
    Kacperek jaki wesoły chłopak! :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te spodnie! Chyba muszę pomyśleć nad kupieniem takich :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna rodzinka! aż miło popatrzeć ;)
    www.bythewaynd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post :) Ciekawa stylizacja <3
    Pozdrawiam cieplutko! <3
    Mój Blog - KLIK! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny i prosty zestaw ;) Podoba mi się!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjecia i spodnie, super wyglądasz ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...