poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Profesjonalna sesja zdjęciowa

Moja pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa ! :)

W ostatnich postach wspomniałam o zaproszeniu na sesję zdjęciową oraz dałam nawet mały przedsmak sesji. Dzisiaj mam już wszystkie zdjęcia więc mogę się nimi pochwalić i opowiedzieć o całym zdarzeniu.


Jak już wcześniej wspomniałam Ania napisała do mnie z zapytaniem czy jestem zainteresowana darmową sesją zdjęciową wykonaną przez nią w nagrodę za 400 setne polubienie jej FP :) 
Było to dla mnie wielkie zaskoczenie ale też bardzo ucieszyłam się. Oczywiście zgodziłam się!
Umówiłyśmy się na spotkanie po świętach. Sesja odbyła się 29 marca. 
Nie wiedziałam jak mam się do niej przygotować, jak się ubrać, pomalować, uczesać, nic kompletnie nic. Ania zapewniła mnie, że wszystkim się zajmie i niczym mam się nie martwić i tak też zrobiłam. Ubrałam się swobodnie w to w czym lubię chodzić tak, żebym czułam się dobrze. Zrobiłam lekki makijaż a włosy wyprostowałam i zostawiłam rozpuszczone. 
Jak się okazało Ania bardzo blisko mnie mieszka. Idąc do niej nagle zaczął deszcz padać i  byłam zła bo moje starania związane z włosami poszły na marne. Jednak nie było tak źle :) 
Końcówki okazały się tylko lekko podwinięte a tak po za tym było dobrze.
Sesja odbyła się u niej w domu ze względu na pogodę jak i ze względu na to, że Ania zajmuję się bardziej fotografią portretową.
Spędziłam bardzo miły czas  z Anią. Poznałyśmy się trochę przy kawie  a potem zajęłyśmy się pracą :)
Około godziny czasu zajęły nam zdjęcia. 
To było mega doświadczenie. Zazdroszczę osobą, które mają często z czymś takim styczność :)
Bardzo lubię profesjonalizm a Ania własnie taka jest :);
Bardzo dziękuję za zaproszenie na sesję i za zdjęcia. Moim zdaniem wyszły na prawdę cudownie :)







Zapraszam na mój INSTAGRAM :)

A Wam jak się podobają zdjęcia ?
Ktoś z Was miał kiedyś profesjonalna sesję?


27 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia *.* Ja niestety profesjonalniej sesji jeszcze nie miałam , ale kto wie może kiedyś nadarzy się taka okazja ;)
    Gabrielasynowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka sesja to na pewno super doświadczenie :)
    I efekt również świetny!
    Pozdrawiam, http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie zdjęcia
    ja nie doświadczyłam jeszcze profesjonalnej sesji :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia *O*
    ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani nadaje się na modelkę *O*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! I przecudownie uchwycony kolor oczu! <3
    Mi się chcąc nie chcąc przydarzyła profesjonalna, ponieważ mój chłopak jest z zawodu fotografem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :) szkoda tylko że nie ma żadnego z bąblem :) byłaby cudowna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne zdjęcia !
    Czekałem na tą sesję i wreszcie się doczekałem :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wyszły rewelacyjnie :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja świetna ;) Masz cudowne oczy! http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham portrety! A taka sesja domowa to bardzo fajny pomysł, sama też robiłam już takich kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Śliczne zdjęcia ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia. Ja mam farta i mój chłopak jest fotografem, więc sesje mogę mieć kiedy mi się podoba :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Niestety to ja zawszę robię za fotografa, a sama nie mam ani jednego porządnego zdjęcia.

    http://stalova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :) Zapraszam do mnie :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia. Ja nigdy ie brałam udziału w profesjonalnej sesji ponieważ nie jestem za bardzo fotogeniczna i aparatu unikam ja ognia.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie, jesteś bardzo kobieca na nim i taka.. romantyczna :-) Takie zaproszenie jest naprawdę miłą niespodzianką. Też kiedyś brałam udział w sesji foto, ale niestety nie byłam zadowolona, być może dlatego, że fotograf miał o sobie wyższe mniemanie, niż faktyczny talent :D A parę lat później trafiłam do innej dziewczyny i zdjęcie zrobione przez nią zostało wykorzystane na moich wizytówkach, więc było takie duże : WOW ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! :)
    http://ksiazkaikot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...