piątek, 1 kwietnia 2016

Wiosenne porządki, pierwszy wiosenny zakup :)

Heejka :*

W ostatnim poście pisałam, że nie najlepiej się czuję i czas na lekarza. Poszłam i niezbyt wiele się dowiedziałam. Zwykła grypa ale w aptece zostawiłam 70 zł. Nie powiem, po tabletka na kaszel trochę mi przeszło i już się tak nie duszę :)
Moja mała apteczka :)
Chciałabym Was zaprosić do przeczytania pewnego artykułu, w którym zamieszone informacje na pewno Wam się przydadzą w przyszłości. Nie tylko Wam bo Mi również :)



Deszczowy piątek w ciągu kilku godzin zmienił się w cudownie słoneczny dzień <3 Od samego rana mam taki dobry humor, że nikt mi go nie popsuje :) Po mimo zimna na dworze z samego rana cieplutko ubrana poszłam z mężem na miejski targ na małe zakupy. Nasza mini giełda głogowska. 
Tak sobie chodzą po targowisku uświadomiłam sobie, że czas na wiosenne porządki w szafie i zaraz jak tylko skończę pisać post zabieram się za to :)
Czasem u nas na targu można na prawdę znaleźć coś fajnego i w super cenie. Dzisiaj na przykład trafiłam na piękne sukienki. No i nie mogłam się oprzeć alby sobie nie kupić chociaż jednej :)
Pierwszy wiosenny zakup !





Od dłuższego czasu chciałam kupić sobie granatową sukienkę, no i dzisiaj mi się udało. Prosta, taka jakie lubię najbardziej :) Z tyłu cienki zameczek, którego prawie nie widać. Po prostu super. Jak ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że muszę je mieć :D
Najważniejszą i najpiękniejszą rzeczą jest cena !! 

Zapłaciłam za nią aż 15 zł !

Piękny, tani zakup :) Podoba wam się ?



Na koniec malutki przedsmak sesji :)  Jak wam się podoba ?

Udanego weekendu wszystkim ! :*:*

18 komentarzy:

  1. Ale fajna :) No a sesja zapowiada się mega suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I really like. Great purchases. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej ! :)
    Sesja zapowiada się ciekawie, a więc na pewno jeszcze tutaj wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna! Ja ostatnio upolowałam bluzkę za 15zł !;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST - www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedna, wracaj do zdrowia :* Pierwszy wiosenny zakup tez mam za soba :* Zdjecie z sesji wymiata! Piekną kobietką jestes! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka. Tez mam taką koronkową tylko z rękawem 3/4 i ma kilka dobrych lat, a to znaczy, że koronka zawsze modna :D

    zdrówka życzę i duuuużo witaminy c np. aceroli :)

    lady-och-mistrzyni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia! www.bellacaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna sukienka a cena po prostu łał! Bardzo lubię takie materiały ;)
    Szybkiego powrotu do zdrowia !
    Ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powrotu do zdrowia oraz bardzo ładna sukienka, sama bym się na taką skusiła, gdybym miała odpowiednią sylwetkę. Oczywiście obserwuję, a sesja zapowiada się ciekawie :)

    http://thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna sukienka, też powoli już zaczynam zaopatrywać się w wiosenne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne to ostatnie zdjęcie!
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest ta sukienka!:))
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna sukienka i za tak male pieniadze :o :) a sesja bedzie wspaniala ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam zakupy za grosze <3 takie sposobem mam pół szafy już dla malucha a i na ubrania ciążowe nie wydaje kosmicznych sum ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Bardzo ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...