wtorek, 29 marca 2016

Zwyczajni ludzie

Cześć wszystkim ! :*

Święta minęły więc czas wrócić do normalnego życia. Niestety głos coraz bardziej mi znika po mino "samoleczenia" i strasznie się duszę, do tego doszedł katar. Jak ja nienawidzę kataru!!
Na szczęście mój mąż zaczął nocki i w dzień mogę sobie troszkę poleżeć i się wygrzewać a on siedzi z Kacperkiem :) Duszność bardzo mnie męczą więc jutro z samego rana jadę do lekarza może uda mi się jeszcze w ten sam dzień do niego dotrzeć. Najbardziej ubolewam nad tym, że synek również dostał katar i kaszel. Było to jednak nieuniknione, bo przecież nie zniknę z domu, żeby go od tego uchronić :( Wiem, że to moja wina ale staram się jak mniej z nim przebywać. Jednak nie zawsze da się... Ponoć znowu wszędzie panuje grypa i w końcu i nas musiała dopaść.

A co tam u was ? Jak tam po świętach ? Was też dopadła jakaś grypa czy jednak ominęło was to ?

A teraz mała zapowiedź kolejnego postu :)

Tydzień temu polubiłam FP pewnej fotografki a ona chwilę później napisała do mnie. Zostałam jej 400 setną "fanką" i z tego tytułu dostałam propozycję darmowej sesji zdjęciowej. Sesja odbyła się dzisiaj. Cudowna kobieta, bardzo dobrze mi się z nią rozmawiało :)
Dokładniej opowiem wam o sesji jak już dostanę zdjęcia by móc się nimi z wami podzielić :)
Tymczasem zachęcam do odwiedzenia jej FP ( TUTAJ ).



Post bez zdjęcia nie wygląda zachęcająco więc wstawiam zdjęcie mojego synka :)
Dziadek nie mógł się oprzeć i już przygotował wnuka na mistrzostwa, której już  niebawem się odbędą :)

Będzie wiernym kibicem Polski :)


Miłego wieczór wszystkim :* !


12 komentarzy:

  1. Ja na szczęście zdrowa, czekam na efekty tej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki :) Może wspolna obserwacja ? Jestem aktywnym obserwatorem. Zapraszam http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sesji. :)
    Kiedys taka sesje otrymalismy z córkąna roczek .. zdjecia wyszly rewelacyjnie :) Fajna pamiątka .

    Będę zaglądaćdo Ciebie . :) Oczywiście obserwuje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej ! :) My wykupiliśmy sobie taką sesję jak nasza Maleńka się urodziła... Zdjęcia wychodzą cudowne, niezapomniana pamiątka i dla dziecka i dla rodziców. Zyczymy dużo zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tak to na prawdę super pamiątka jednak ta sesja była tylko dla mnie :(

      Usuń
  5. Teraz taka pora że dużo ludzi choruje
    moi znajomi też narzekają ze leżą w łózku.
    ja jednak póki co się trzymam, ale pewnie
    i mnie to nie ominie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. My też niedawno skończyliśmy Katarek . Uroczy Twój synuś , a jakie ma cudne włoski ;*
    Panowała angina i na szczęście nas omineła.
    Takie sesje to świetna sprawa sama córeczce wykupię na roczek ;*

    Buziole Kochani. I oczywiście dużo dużo zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również dopadla grypa :( zdrowia życze :*
    a mały kibic - słodziak :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki on jest słodki ! *.*
    Zdrowiej, kochana ! :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo słodkiego synka i piękną koszulkę ma :D

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...