czwartek, 24 marca 2016

Futerko i koszula w kratę

 Po mino braku słońca, pogoda pozwoliła mi na pokazanie wam cudnego prezentu od męża :)


Futerko typu narzutka, bez zamka, bez guzików. Z przodu krótsza, po bokach dłuższa.
Idealnie pasuje do czarnej skórzanej kurtki. Osobiście spinam futerko agrafką z sową :)
Uwielbiam fiolet, dlatego dzisiaj postawiłam na fioletową koszulę w kratę :) 
Czarne spodnie, w których niestety wyglądam nieco grubo... no aleee  takie uroki kobiety po ciąży :)
Do całości dołączyłam czarną torebkę z frędzlami.







| Futerko : NN |
| Kurtka : NEW YORKER  |
| spodnie : CROPP |
| koszula : DIVERSE  |
| buty : NN |
| torebka : ALLEGRO |

Jak Wam się podoba ?

Macie jakieś futerka w domu?

Ulubiony kolor ?

________________________________________________________________


Serdecznie Zapraszam Wszystkich !!!!




11 komentarzy:

  1. Ramoneska i torba bardzo ładne :D Ja mam jedno futerko w kolorze białym :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ramoneska i torebka =D Niestety futerka nie mam żadnego. To jest bardzo ładne :) Super prezent :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest to futerko :). Ja uwielbiam też te w kolorze białym, ale nie mam.
    Ładnie wyglądasz:).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jest to futerko :). Ja uwielbiam też te w kolorze białym, ale nie mam.
    Ładnie wyglądasz:).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super futerko! :)
    photopassionme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne futerko :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerko jest cudowne! A połączenie z torebką z frędzlami - po prostu mnie urzekło ;) Super!
    Pozdrawiam ;*
    natiaandherlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkim świetnie ze sobą zgrane piekne futerko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje i pozdrawiam :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...