poniedziałek, 21 marca 2016

Pierwszy dzień wiosny - moja stylizacja

Dzisiaj mamy pierwszy dzień wiosny a za oknem co ? Szaro, deszczowo z chwilowymi przebłyskami słońca.



Podczas spaceru z synkiem i siostrą postanowiłam sfotografować swoją dzisiejszą stylizację :)
Moim dzisiejszym połączeniem są granatowe botki na koturnie i czerwona, lakierowana torebka.






Żółta bluzka, czarne spodnie z wysokim stanem i granatowy sweterek.
Moim zdaniem te wszystkie elementy mojego stroju idealnie pasują do granatowych botek i czerwonej torebki, które wybrałam na dzisiejszy spacer.


spodnie - Cropp
bluzka - Sinsay 
Buty - CCC
torebka - nn
sweterek - Bershka 

Podoba wam się ? 







11 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! :)
    Www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna torebka :)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie: http://panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, granat z czerwienią zawsze idą w parze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwony nie w moim stylu, ale czemu nie :)
    pozytywnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, zostałaś nominowana do LBA http://szalonaa-ja.blogspot.com/p/pytania-dla-nominowanych-co-sadzisz-o.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie wygodne stylizację ;* Bardzo podoba mi się kolorystycznie i rewelacyjnie w niej wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...