wtorek, 15 marca 2016

Cześć :)

Cześć! 

Jak można się domyśleć po nazwie bloga jestem młodą mamą. Mam 22 lata i synka Kacperka, którym w tym miesiącu kończy pół roku.
Od kilku miesięcy zastanawiałam się czy założyć bloga i co na nim pisać. W końcu dzisiaj rano usiadłam przed laptopem i oto jest mój blog. 
Chciałabym pisać o sobie i moim cudownym Kacperku a także jeśli najdzie mnie natchnienie o swoim wspaniałym mężu, który tak bardzo mnie we wszystkim wspiera. 
Na początek wstawiam zdjęcie mojej rodziny :)
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Czekam na ciąg dalszy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    Zapraszam ♥
    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy synek. Pozdrowienia dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...