piątek, 15 kwietnia 2016

Pierwszy miesiąc!

Hejka :* 

Dzisiaj mija dokładnie miesiąc czasu odkąd zaczęłam pisać bloga. Dokładnie 15 marca napisałam pierwszy post i oto tak zaczęła się moja przygoda z wami :) Jestem bardzo szczęśliwa, że w końcu zdecydowałam się założyć bloga. 


Statystyki bloga:
  1. Łączna liczba wyświetleń bloga: 4 316
  2. Największa liczba wyświetleń posta: 554 
  3. Łączna ilość komentarzy: 186
  4. Obserwatorzy bloga: 73
  5. Obserwatorzy konta google: 15



Jestem mega zachwycona tymi wynikami. Nie spodziewałam się, że w tak szybkim czasie zdobędę wasze zainteresowanie. Bardzo dziękuje wszystkim co zaglądają do mnie! :* Jest to dla mnie wielka motywacja do działania, Wiem, że mam dla kogo pisać:) Tyle czasu spędzam na blogu, że niedługo mąż mnie chyba z domu wygoni hehe :)Postaram się o to aby was przybywało i przybywało! 

JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJĘ !!! :*





Wiecie co jeszcze mnie uszczęśliwia? Mój syn! Tak bardzo go kocham... A jak się uśmiecha? Uwielbiam wręcz! :)
Jeśli kiedykolwiek, któraś z dziewczyn/kobiet będzie zastanawiać się na dzieckiem to nie zastanawiajcie się, warto! 
Kiedy Kacper po raz pierwszy uśmiechną się do mnie albo przytulił to nie mogłam ogarnąć radości jaka mnie dopadła. Ale najpiękniejszym momentem było to jak w swoim gaworzeniu powiedział "mama"! Bez łez się nie obeszło! Chyba każda mama o tym marzy :) 



Miłego weekendu wam życzę :)

I oby słonecznego!

Buziaki :*


18 komentarzy:

  1. Super podsumowanie, oby w przyszłości szło Ci tylko jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje tylu obserwatorów i wejść w 1 miesiąc!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukcesów! Ja nie moge się doczekać kiedy mój synek zacznie mówić.. Dziecko to największy dar.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne statystyki jak na pierwszy miesiąc, to potwierdza Twoje zaangażowanie, a to tu jest najważniejsze, oby tak dalej, życzę ci jeszcze wielu wielu sukcesów ♥
    Kacperek jaki słodki *o* ja mam braciszka pewnie w podobnym wieku (wnioskuję ze zdjęć) i jest naprawdę pocieszny, ale wiadomo, że ty - jako mama - przeżywasz to zupełnie inaczej :) gratuluję Ci i twojemu Mężowi tego maluszka :*

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Mój Kacperek za 9 dni kończy 7 miesięcy :) Ja natomiast mam brata który w październiku skończy 6 lat i mimo, że byłam z nim od 1 dnia życia to bycie mamą a siostrą to dwie różne sprawy i całkiem inaczej wiele rzeczy się widzi i odczuwa :)

      Usuń
  5. Gratuluję Ci statystyk! :) Widać, że jesteś bardzo zaangażowanym bloggerem, ale również mamą cudownego dziecka! :)
    Życzę dalszych sukcesów i powodzenia! ;)


    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, śliczne zdjęcia, cudny bobas :D

    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog :D Śliczne zdjęcia! Zapraszam także na swój blog - https://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kochana :*
    Poklikasz w link z płaszczykiem? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/listen-to-your-heart.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. super! Bardzo ładne statystyki! Gratuluję serdecznie, i życzę kolejnych owocnych miesięcy! :) Zaraz biorę się do lektury Twojego bloga! Pozdrawiam!
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne statystyki, jak na jeden miesiąc! :)
    Gratuluje! :)
    Uroczy synek, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Mi mija miesiąc za 3 dni i o wiele mniejsze statystyki😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję sukcesu - zarówno w rozwoju bloga, jak i posiadaniu tak przesłodkiego synka! Oby tak dalej:)
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnego masz synka! <3 Słodziutki :) Gratuluję osiągnięcia ♡ Nie dziwię się, że ma tak dużo w takim krótkim okresie czasu, bo jest naprawdę świetny :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje piękne statystyki oby tak dalej trzymam kciuki :D
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!! Życzę dalszych sukcesów :)
    Pozdrawiam :)
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kochana, oby tak dalej!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...