piątek, 22 kwietnia 2016

Żółta narzuta i koszula w pomadki


Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad pastelowymi kolorami, jednak pogoda nie zachęcała mnie do wyboru owych kolorów. Jak widać wielkimi krokami zbliża się do nas wiosna. Mamy mniej lub bardziej cieple dni co zmotywowało mnie aby w końcu zaryzykować i sprawić sobie coś w jasnych kolorach. 
W dzisiejszej stylizacja chciałam wam zaprezentować żółto szarą narzutę w pastelowym odcieniu oraz białą koszulę w różowe pomadki. Nie mogła się oprzeć tej koszuli, zakochałam się w niej od pierwszego spojrzenia na nią :) Jasne dżinsy idealnie dopasowały się do całe stylizacji. Wybrałam torebkę w kolorze nude, ponieważ pasuje ona do wielu stylizacji jak i do tej, która ja wybrałam.
Niestety muszę was przeprosić za buty, które nie zbyt pasują do całość ale jeszcze nie zdecydowałam się jakie buty w tym sezonie będą odpowiednie dla mnie. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)
Po raz drugi na zdjęcia do sesji wybrałam się z moją przyjaciółką FASHIONSMACHINES. Natalia prowadzi modowego bloga ale można znaleźć u niej także recenzje, niektórych produktów. Zachęcam wszystkich do zajrzenia na jej bloga :)








Na ostatnim zdjęciu jestem wraz z moją przyjaciółką :) Jest to mały przedsmak kolejnego wpisu Natalii i jej nowej stylizacji. Jeżeli jesteście ciekawe innych zdjęć w tej stylizacji zaglądajcie do niej na bloga (klik).


Lubicie pastele ? Z czym je łączycie ? 
Jak Wam się podoba moja stylizacja?
Dajcie znać w komentarzach!

19 komentarzy:

  1. Piękny plaszczyk,kolorek mega bardzo fajnie połączyłas wszystko ze sobą ;)Pozdrawiam i zycze powodzenia;)
    Lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja! Oby było takich więcej. To połączenie jest świetne i bardzo Ci pasuję ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się narzutka :) pasuje ci idealnie . Dla siebie wybrałabym w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta narzutka! Ostatnio sama się nad nią zastanawiałam :)
    http://imarcelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można kupić tą żółtą narzutkę jest super. Właśnie takiej szukałam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją u siebie na takich targowisku miejski :)

      Usuń
  6. Koszula i torebka są rewelacyjne! :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie: http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ta koszula :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna narzuta i ogólnie świetny outfit :)

    thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam pastele zwłaszcza pudrowy róż oraz miętę. Twoja koszula w pomadki jest nieziemska! Super !! Wyglądasz genialnie. Pozdrawiam
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna koszula, nadruk jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, kolory pastelowe zdecydowanie jestem na tak.
    A tobie w nich po prostu do twarzy ;)
    Zapraszam do siebie http://pauluuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, bardzo wiosenna! :D Ślicznie Ci w takich kolorach :D
    Chętnie wpadnę na bloga Natalii ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta koszula jest piękna ! narzutka też mi się podoba ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta koszula :) Szukam identycznej. Pozdrawiam !
    http://swiatbezszpilek.blogspot.co.uk/#

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja! Uwielbiam pastele!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, a mówi to osoba która nie lubi pasteli ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się podoba stylówa Twojej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta koszula to idealnie coś dla mnie, uwielbiam szminki :D

    Mogłabym prosić o poklikanie w tym poście? http://detectivebeauty1.blogspot.com/2016/04/wholesalebuying-wishlist.html bardzo mi na tym zależy :*

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...