środa, 28 września 2016

Sweaters dress


Dzisiaj chcę Wam przedstawić moją wersje sweterkowej sukienki. Na pierwszy rzut oka wydaje się dość grubą sukienką, jednak wcale tak nie jest! Na pewno można ją ubrać w chłodniejsze, letnie dni jak i te zimowe. Ja wykorzystałam jeszcze ciepłe, wrześniowe dni i stworzyłam elegancką stylizację, Szarość i czerń, dwa kolory, które praktycznie we wszystkich połączeniach wyglądają super! 
Moje wszystkie dodatki do szarej sukienki są czarne. Klasyczne szpilki, torebka oraz pasek, który nie co podkreśł moją talię. Dodatkowo dołączyłam  do tego czarny kapelusz, choć nie byłam pewna czy będzie mi pasował. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona ze zdjęć jak i ze stylizacji. 
Wykorzystałam dzień, w którym byłam na metamorfozie i z pięknym makijażem oraz fryzurą powstały oto takie zdjęcia :)













Myślę, że sukienkę na pewno wykorzystam do zimowej stylizacji :) Aż jestem ciekawa co to będzie...:D




Jak Wam się podoba ? 
Koniecznie dajcie znać!

8 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3 Na zimę jest idealna

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Talia rzeczywiście pięknie podkreślona, do tego moja ulubiona szarość - wyglądasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci w takich kolorach. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterkowe sukienki szczerze uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka, świetnie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ta sukienka, musi być cieplutka, idealna na jesień <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...