sobota, 10 września 2016

End of holidays


End of holidays - czyli czas powrócić do rzeczywistości, szkoły, pracy i innych obowiązków. 
Ci, którzy skończyli już swoje szkoły, założyli rodzinę, pracują nie mają czegoś takiego jak dwumiesięczne wakacje. Po mimo, że ja skończyłam szkołę i nie pracują nie miałam wakacji takich jak inni. Niektórzy myślą, że kobieta, która siedzi w domu i wychowuje dziecko ma wakacje na okrągło. Jednak nie jest tak kolorowo jak Wam się wydaje. Obowiązki domowe, opieka na dzieckiem, karmienie, przebieranie itp to tak jak praca na etacie, tylko w domu i bez co miesięcznej wypłaty. Nie żałuje tego, że tak jest i gdybym miała cofnąć czas nie zmieniła bym tego bo kocham swoją rodzinę nad życie! 
Myślę, że każda osoba kiedyś to zrozumie jak założy swoją rodzinę :)
Uff... znowu się rozpisałam nie o tym co trzeba :)
Wrzesień zaskoczył mnie bardzo pozytywnie jeżeli chodzi o pogodę, więc dzisiaj chciałam Wam pokazać moją elegancją stylizację na ciepłe dni. Spódnica, która dla mnie odgrywa główną rolę w stylizacji jest stonowana i prosta, kolor jej wybrałam ze względu na to iż ostatnim czasom jest to mój ulubiony. Dobrałam do niej koszulę, buty i torebkę w kolorze pastelowym. Mocnym akcentem jest czerwona bransoletka.
Myślę, że taka stylizacja może być wykorzystana na różne okazje. Wszystko zależy od Was :) 








Lubicie eleganckie stylizacje czy raczej bardziej na luzie?
Dajcie znać o niej myślicie :)

4 komentarze:

  1. Kolor spódnicy idealny na jesień ale i na ostatnie letnie dni dzięki połączeniu z pastelami :) Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka, bardzo lubię kolor khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajstopy mnie nie przekonują, ale całość wygląda całkiem fajnie :) mnie już powoli te upał dobijają... dzień w dzień prawie 40 stopni u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, ja lubię elegancko ale jednak bardziej stawiam zawsze na wygodę :)
    Zaobserwowałam Cię, miło mi będzie jeśli robisz to samo u mnie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...