czwartek, 15 września 2016

METAMORFOZA

Witajcie Kochani!

Dzisiaj mija pół roku odkąd prowadzę bloga. Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko leci! Tak bardzo się cieszę, że mogę robić coś co sprawia mi tyle radości :) Moje statystki bardzo się poprawiły, jestem z siebie dumna co jeszcze bardziej mnie motywuje do dalszego działania :)

Tak się pięknie złożyło, że kilka dni temu wygrałam konkurs na METAMORFOZĘ na Facebooku w STUDIO URODY JUSTYNA i dzisiaj byłam odebrać nagrodę :) Bardzo pomocna była dzisiaj Natalia z bloga Fashionsmachines, która była ze mną i wszystko co tam się działo udokumentowała zdjęciami. Bardzo jej za to dziękuje bo poświęciła swój czas tym bardziej, że nie była dzisiaj całkiem na siłach, niestety choróbsko ją dopada. 
Tak przyjemnej wizyty w salonie jeszcze nie miałam. Super atmosfera, wspaniała ekipa czego chcieć więcej? W tak miłym towarzystwie spędziłam dwie godzinki :) Pierwsza godzinka zostało poświęcona na fryzurę. Początkowo Pani Natalia postawiła na lekko uniesione, proste włosy jednak koncepcja została zmieniona po zrobionym makijażu. Fryzurę zaczęłyśmy od umycia głowy, potem suszenie, modelowanie i czesanie :) Uwielbiam jak koś robi coś z moimi włosami, więc było mi tak dobrze.. :)
Po uczesaniu miałam czas na wypicie przepysznej kawki, czekając na makijaż.
Wspólnie z Panią Justyną zdecydowałyśmy się na mocniejszy makijaż, ponieważ na co dzień maluję się delikatnie.

Smoky eyes (smokey) – czyli smolisty, „dymny” makijaż oczu. Klasyka, która nie wychodzi z mody!

Pełny makijaż tak bardzo mi się podoba, że nie mogę przestać na siebie patrzeć a w połączeniu z fryzurą wyglądałam w prost cudnie. 
Po skończeniu makijażu po raz drugi powędrowałam do Pani Natalii, która tym razem zrobiła loki. Lekki nie ład zapanował na mojej głowie, co idealnie dopasowało się do mocnego, odważnego makijażu. Jak to Pani Justyna powiedziała "niegrzeczna dziewczyna" :) 

Całe spotkanie mega mi się podobało. Mogłabym co dziennie tak się relaksować, tym bardziej w takim towarzystwie! 
Profesjonalna fryzura, profesjonalny makijaż to niesamowite przeżycie i doświadczenie. Każda kobieta raz na jakiś czas powinna w ten sposób relaksować się i poprawiać sobie humor :)
Wizyta w Studio Urody Justyna? Czemu nie! Polecam z całego serca, a efekt? Oceńcie sami :)
























Jeszcze raz bardzo dziękuje Panią z Studio Urody Justyna za możliwość wzięcia udziału w konkursie i wygranej! DZIĘKUJE! :)



A Wam jak się podoba? Miałyście profesjonalne makijaże? Dajcie znać! 








10 komentarzy:

  1. Dzięki za miłe słowa ;) moim zdaniem wyglądałaś super a mocny makijaż i loki powinny sie u Ciebie cześciej pojawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała metamorfoza bardzo pięknej kobiety! Super ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci w mocniejszym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! pięknie wyglądałaś!
    i gratuluję pół roku bloga, ani się obejrzysz, a będzie już rok! :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna metamorfoza!! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Jaka zmiana! Znakomicie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna metamorfoza! Wyglądasz przepięknie :)

    PS. Nominowałam Cię do Liebster blog award, zajrzyj do mnie i weź udział w zabawie ! :)
    https://monica280497.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż świetny! A sukienka bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...