wtorek, 6 września 2016

Outing with the friend


Outing with the friend - czyli czas na piątkowy chillout z przyjaciółką :) 

Uwielbiam spontaniczne wypady na miasto! Ostatni taki wypadł miał miejsce w zeszły piątek. Szybka i krótka odpowiedź na pytanie czy wybierzemy się do baru na jakieś piwko : TAAK! 
Mam kilka godzin na przygotowanie się: ubranie, makijaż, fryzura, dodatki. Dużo tego a czasu coraz mnie... Oczywiście jak zawsze na ostatnią chwilę zostawiam ubiór. Ostatnim czasom mój makijaż jest uniwersalny aby mógł pasować do każdego stroju. 
Włosy gotowe, makijaż jest a co z ubiorem? Wielka nie wiadoma! Dzwoni telefon, mam pół h na to aby być gotowa i co? Otwieram szafę, patrzę i już wiem! Idealnie, prosto, kobieco! Oto chodziło!
I tak powstała moja dzisiejsza stylizacja :)
Ale historia... hehe

Czarne, dopasowane spodnie miały za zadanie odzwierciedlać prostotę ubioru. Czerwona bluzka z odkrytymi ramionami dodała mi kobiecości a czarne, wiązane buty na koturnie wygodę. Stylizacja idealna na wieczorny wypad ze znajomymi, przyjaciółką czy spotkanie z drugą połówką. 
Świetnym dodatkiem była mała, czarna torebka na łańcuchu oraz wstążka na szyi, która dodaje nieco drapieżności.
Całość dobrze zgrana kolorystycznie. 
WYGODA i PROSTOTA.










Jak Wam się podoba? Lubcie takie połączenia? 

11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, brakuje mi czegoś na górze, ale to kwestia gustu ;)

    Pozdrawiam
    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw, pasuje Ci czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo :) Super kolorek ^^ Świetny look, elegancki, a za razem uwodzicielki :D Takie lubimy hehe ^^ Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne polaczenie kolorystyczne ! A buciki najbardziej zwrocily moja uwage :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny styl, wszystko bardzo dobrze sie łączy :) Buty wygrywają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na spontanie najlepiej ;) Dla mnie czarno-czerwony duet zawsze idealnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia i świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, torebka i buty sa boskie! :) A Ty wyglądasz wprost zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetne zestawienie :) Proste, klasyczne super!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...