sobota, 27 sierpnia 2016

Olejek ze słodkich migdałów

Witajcie Kochani!!
Wielkimi już krokami zbliża się koniec wakacji. Ciepłe dni są coraz rzadziej, pogoda przygotowuje nas pomału do chłodniejszych dni. 
U mnie na szczęście remont praktycznie się kończy :) Teraz tylko siedzę i szukam szafki na buty ale nic mi się nie podoba :( Chyba oszaleje! Jeden dodatek zakupiony, nie mogę się doczekać momentu dekorowania przedpokoju. Jednak będą to minimalistyczne dodatki, zresztą jak cały przedpokój :) 



Dzięki firmie Ecosupersam mam możliwość testowania kolejnego produktu ECO! Bardzo się z tego cieszę, ponieważ ostatnim czasom w mojej łazience górują naturalne i ekologiczne kosmetyki :)
Dzisiaj przedstawiam Wam Olej ze słodkich migdałów, który ma kilka zastosować.

Olej ze słodkich migdałów wytwarzany jest z nasion owoców słodkiej odmiany drzewa migdałowego naturalnie występującego w Azji Zachodniej, uprawianego obecnie również w krajach śródziemnomorskich. 




Olej ten posiada zastosowanie przede wszystkim jako kosmetyk:
  • Do pielęgnacji skóry suchej i podrażnionej
  • Polecany szczególnie do pielęgnacji skóry dziecka – nie drażni, uspokaja
  • Do masażu ze względu na dobre wchłanianie
Olej ze słodkich migdałów zawiera kwas oleinowy, linolowy oraz szereg witamin: A, witaminy z grupy B, D i E. One to wpływają – przy regularnym stosowaniu – na odmładzanie skóry, wygładzanie i nawilżanie. Nie wywołuje on efektu ciężkości, dlatego szczególnie nadaje się do pielęgnacji skóry dzieci. Sprawdza się również, jako olejek nawilżający do stosowania po kąpieli. Polecany jest także w celu zapobiegania rozstępom. Olej ze słodkich migdałów o charakterystycznym przyjemnym zapachu, jest jednym z tych produktów pochodzenia naturalnego, które dbają przede wszystkim o nasz dobry wygląd i co za tym idzie lepsze samopoczucie!
Kraj pochodzenia: Maroko 

Rodzaj: Tłoczony na zimno 

Składniki: Prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil 

Stosowanie: Kosmetyczne: do nawilżania każdego rodzaju skóry, regeneracyjnie, dodatek do innych kosmetyków. Stosowany jako maska, nawilża I regeneruje suche I zniszczone włosy.






PO PROSTU UWIELBIAM!!

Stosuję go na włosy. Nacieram włosy olejkiem około godziny przed jej umyciem. Oczywiście nie zapominam o odżywce, która należy do rutynowego mycia włosów. Po takim zastosowaniu moje włosy są delikatne i błyszczące. Jest to mój ulubiony olejek! 
Koniecznie muszę spróbować jak Olejek ze słodkich migdałów sprawdza się jako inne kosmetyki :) 
Warto! 

5 komentarzy:

  1. Słyszałam już wcześniej pozytywne opinie na temat tego olejku. Chyba w niego zainwestuję
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ciekawa sprawa z tym olejkiem. Ja osobiście używam tylko arganiwego do włosów. Muszę se zaopatrzyć w kokosowy bo tyle już o nim słyszalam dobrych opinii
    Pozdrawiam :)
    beautyandmonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tym olejku ! Muszę go koniecznie wypróbować! Świetny blog !
    Pozdrawiam :))
    Zapraszam do mnie :)
    Kom/kom ?
    Obs/Obs ?
    Zacznij i daj znać :) :P
    http://true-life-from-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o nim, fajnie, że mogłam dzięki Tobie się o nim nieco więcej dowiedzieć :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...