niedziela, 9 października 2016

WORK WORK WORK

Cześć Wam!

Z racji tego, że za klika dni minie trzy tygodnie odkąd zaczęłam pracować, dzisiejszy post chcę poświęcić stylizacji wybranej przeze mnie do pracy. Miałam przyjemność zamówić sobie kolejną, piękną koszulę w paski na zaful. Ten sklep internetowy tak mi się spodobał, że to nie pierwsze i nie ostanie moje zamówienie. Możemy znaleźć tam wiele wspaniałych rzeczy. Na pewno każda z nas znajdzie tam coś odpowiedniego dla siebie. A co jest najważniejsze? Ceny! Nie są za wysokie, na każdą kieszeń! 
Same zobaczcie :) Wejdźcie na stronę ZAFUL i zamawiajcie :)



Dla siebie wybrałam białą koszulę w granatowe paski. Dlaczego właśnie tą?  Na pierwszy rzut oka nic w niej specjalnego nie ma, jednak nie dla mnie. Wpadła mi w oko, ponieważ nie jest zwykłą koszulą w paski. Połowa koszuli ma paski pionowo a druga poziomo. Wygląda to rewelacyjnie i nie standardowo. W pracy raczej musimy mieć stonowane stroje i kolory, dlatego dobrałam do koszuli klasyczne, czarne spodnie. 
Tym razem postawiłam na półbuty, oczywiście czarne. Najważniejsze było to aby były wygodne i takie właśnie są.
Na szyi pojawił się naszyjnik CHOKER, najmodniejszy dodatek sezonu. 
Na wierzch założyłam szary, jesienny płaszczyk. 









Koszulę możecie zaleźć tutaj :)



| Koszula - Zaful |
| Spodnie - C&A |
| Buty - nn |
| Torebka - Pepco |
| Naszyjnik - Zaful |
| Płaszcz - nn |





No i jak Wam się podoba?
Czekam na Wasze zdanie w komentarzach :)

9 komentarzy:

  1. Wygladasz obłędnie, bardzo mi się podoba taki zestaw!
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama bardzo lubię koszule w wszelakie paski dlatego Twoja stylizacja od razu mi się podoba. Kolorystyka również bardzo fajna, do pracy idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się koszula, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja! Taka elegancka, czyli takie jakie podobają mi się najbardziej :D
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look !!! Paski to zawsze dobre rozwiązanie ♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja!
    Gdybyś nie napisała, że koszula ma pionowe i poziome paski, to w życiu bym się nie zorientowała :D

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz :) może wspólna obserwacja? www.fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...