czwartek, 30 marca 2017

First spring styling

Witajcie kochani! Przychodzę dzisiaj do Was z pierwszą wiosenną stylizacją. Wtorek tak bardzo nas zaskoczył piękną i słoneczną pogodą, że nie mogliśmy jej nie wykorzystań. Akurat mój R miał wolne więc zebraliśmy się i pojechaliśmy spędzić popołudnie w Parku Wrocławski w Lubinie.
Piękną sukienkę z motywem moro dostałam od swojej najlepszej, najukochańszej babci! Prawda, że ma dobry gust? Nawet nie uwierzycie jaka z niej damulka :) Popołudnie z rodziną to idealny pretekst aby ją założyć. Jak na taki wypad i to w dodatku z dzieckiem musiałam ubrać wygodne buty, wybrałam czarne baleriny. Torebka, którą wybrałam również jest koloru czarnego, w dodatku nie jest zbyt mała ani duża. Mieści się tam to co było dla mnie najważniejsze, czyli mokre chusteczki i butelka z picie dla syna :) Zdjęcia nie były planowane ale jak zawsze mój niezawodny mąż mi pomógł :) 
Uwielbiam spędzać wspólnie czas, najważniejsze momenty w naszym życiu. Pamiętajcie kochani, cieszcie się z każdego dnia! 
Na koniec kilka naszych zdjęć  :D
























|Katana - House|
|Sukienka - nn|
|Baleriny - Lidli|
|Torebka - Sammydress|
|Okulary - Primark|

4 komentarze:

  1. Ale masz małego słodziaka. Babcia rzeczywiście ma dobry gust ;)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i elegancko zarazem. :D
    Sukienka rzeczywiście ładna.
    Czyżby zdjęcia robione w jednym ze Śląskich parków? Gdzie dokładnie? Coś kojarzę...
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=fq-Q8bYT6UA

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...