sobota, 25 marca 2017

My perfect make up



Cześć wszystkim! Miał być post o Anglii ale niestety zajmie mi to więcej czasu niż podejrzewałam więc musicie jeszcze troszkę poczekać. Dzisiaj przychodzę do Was z moim codziennym makijażem oraz ciemniejszym czyli smoky eyes. Od pewnego czasu współpracuję z firmą Dresslily mają fantastyczne rzeczy, jednak tym razem zainteresowałam się makijażem i przyborami do jego robienia. Pierwsze co mi wpadło w oko były mieniące się, kryształowe pędzle, po prostu piękne! Miałam lekkie obawy jakie przyjdą, czy nie będą mnie gryzły itp. Ku mojemu zdziwieniu są rewelacyjne, nie gryzą mnie, są mega delikatne! Kolejną rzeczą jaką sobie zamówiłam jest paleta korektorów, przy nich też miałam obawy. Wszystkie odeszły po pierwszym makijażu. Stosuję mokre korektory dlatego na takie się zdecydowałam. Zalotki do nie dawna wcale nie używałam, ponieważ po pierwsze nie miałam a po drugie wydawała mi się zbędna. Przy ostatniej wizycie u kosmetyczki powiedziała mi, że mam piękne, długie rzęsy dlatego postanowiłam zaopatrzyć się w zalotkę aby bardziej je wyeksponować. Rzeczywiście przy jej użyciu są bardziej podkręcone i wydają się być grubsze. Ostatnią rzeczą jaką sobie zamówiłam jest biały kuferek. Gdzieś muszę trzymać te wszystkie cuda nie? :) Coraz więcej tych kosmetyków u mnie co wiąże się z ograniczoną ilością miejsca, dlatego kuferek jest idealnym rozwiązaniem. 

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia mojego makijażu a także produktów jakie użyłam. Dopiero uczę się oglądając tysiące filmików jak powinien wyglądać idealny makijaż ale mam nadzieje, że Wam się spodoba. Dajcie znać!
Buziaki :* 


















17 komentarzy:

  1. Wszystko takie złote, piękne, piękne! A efekt, muszę przyznać, niesamowity.
    Serdecznie zapraszam na mój blog, każdy komentarz bardzo wiele dla mnie znaczy! http://blue-light-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar kupić sobie jakaś bazę pod podklad, czy ta z Kobo dobrze się sprawdza? 😊 Ciekawy post pozdrawiam i życzę powodzenia 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przepiękny makijaż wow ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw pędzelków oraz super paletka do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy wybrałaś! Pędzelki cudowne, sama bym chciała taki kuferek ;)
    Makijaż rewelacyjny!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt przed i po - wow! Zrobiłaś na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle są cudowne! :)
    Ten delikatny makijaż dużo bardziej mi się podoba! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wykoanals ten makijaż! Ja dopiero się uczę

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zamówienie ;) wszystko wyglada wspaniale ! A makijaż to już w ogóle ;) ja niestety nie maluje oczu, całkiem mi to nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Imponujący zastaw, pędzle mnie urzekły, widzę że lubisz często malować się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te wszystkie Chińskie stronki mają genialne pędzle! :D Świetny makijaż oka , taki mocny♥

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle piękne <3 makijaż dzienny idealny a wieczorowy bardzo starannie wykonany - widać, że się przy nim napracowałaś :) też uczę się z filmików na yt :D jedyne co bym zmieniła w Twoim wykonaniu to biała/beżowa kredka na dolną linię wodną zamiast czarnej. Czarna pomniejsza oko i sprawia, że wygląda na bardziej zmęczone :/ ewentualnie, jeśli chciałaś nadać pazura makijażowi to proponuję nakładać cień na dolną "powiekę" na 2/3 długości... mam nadzieję, że da się to zrozumieć ;p
    P.S. Masz niesamowite oczy :o <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo ładna, również bez makijażu. Śliczny kuferek, też chcę taki!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zachwycona pędzlami :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...