czwartek, 16 marca 2017

Laced Shirt



Hello!
Wczoraj wróciłam z pierwszych wakacji w tym roku. Mąż sprawił mi wielką przyjemność i zabrał mnie z okazji Dnia Kobiet na tydzień do Anglii. Było wspaniale ale o tym jednak w innym  poście :) 

W dzisiejszej stylizacji chcę Wam zaprezentować granatową, sznurowaną koszulę. Zauważyłam, że mam hopla na ich punkcie... Wchodząc do jakiegokolwiek sklepu pierwsze co spoglądam na koszule, to już chyba uzależnienie! W mojej szafie znajdują się różnego kroju, koloru, na długi rękaw, bez ramion itp. A mi wciąż mało!! Czarne, proste, dopasowane spodnie pasujące na każdą okazję. Nie mogło by się obyć bez botek na obcasie i to nie jakimś tam małym ale za to jakim wygodnym! Mocnym akcentem jaki dodałam do stylizacji jest bordowa torebka
W dzisiejszym poście nie zabraknie również zdjęcia z moją najlepszą rodziną! 















|Koszula-Zaful|
|Spodnie-Zaful|
|Buty-Sammydress|
|Torebka-Rosegal|


22 komentarze:

  1. Ja tam czekam na relacje z Anglii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie na dłużej przykuło moją uwagę . Jesteście cudowną Rodziną!
    Wygladasz Perełko rewelacyjnie ! Stylizacja pierwsza klasa! Bluzeczka bardzo mi się podoba.
    Buzikai !

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna torebka;) super zdjęcie rodzinne;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyglądacie ! :)

    Zapraszam na nowy wpis :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/03/spring-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie :) Świetna torebka!

    https://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kurtka i fajny mąż :) Mój kupił mi storczyka ;(((

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, piękne zdjęcia i cudowna rodzina! Będę Was czytać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji.
    Bardzo podobają mi się Tw zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja ;)
    Zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna Torebka :) fajne zdjęcie rodzinne, emanuje miłością :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna koszula. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu bo sama nigdy nie byłam w Anglii i raczej nie zapowiada się że tam pojadę.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja, ale ostatnie zdjęcie jest najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale te ostatnie zdjęcie jest cudowne 💛💛💛. Ostatnio dużo słychać w sieci o tym Zaful ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancka stylizacja, najbardziej podoba mi się koszula :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, torebka najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna stylizacja, Kacperek wygląda na bardzo uroczego chłopca a wy razem z mężem wyglądacie na naprawdę szczęśliwą rodzinkę! Życzę powodzenia w bycia mamusią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna stylizacja! :) uwielbiam takie połączenia kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Cudna koszula.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Zapraszam na jeden z ostatnich postów:
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie razem wyglądacie, cudowny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne połączenie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie razem wyglądacie!! :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...