niedziela, 24 lipca 2016

Żel pod prysznic oraz dezodorant od CD


Po raz pierwszy spotkałam się z firmą CD oraz jej produktami. Jedna z niewielu firm, która jest przeciwna testom na zwierzętach i to się chwali. Więcej informacji na ich temat dowiecie się TUTAJ


 ŻEL POD PRYSZNIC 



Nawilżający żel pod prysznic CD z naturalnym wyciągiem z lilii wodnej nawilża i ożywia naturalne funkcje skóry.
  • Przebadany dermatologicznie
  • Posiada pH neutralne dla skóry
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Dyskretny, świeży zapach


Żel stosuję codziennie od 2,5 miesiąca i już widzę efekty nawilżenia mojej skóry. Muszę bardzo dbać o swoją skórę aby jej nie podrażnić, więc używam wszelakich produktów do ich nawilżania. Żel pod prysznic od CD bardzo ułatwił mi życie. Skóra jest nawilżona i miękka. Myślę, że każda osoba z przesuszoną skórą powinna ten żel spróbować! 


DEZODORANT 





Dezodorant CD Happy w formie atomizera o świeżym i pobudzającym zapachu kwiatu pomarańczy, zapewnia zastrzyk energii oraz niezawodną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem aż do 24 godzin.

  • Przebadany dermatologicznie
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Nie pozostawia białych śladów
  • Nie zawiera soli aluminium


Lubicie owoce? Pomarańcza - idealny zapach na lato! Dzięki dezodorantowi od CD świeżość zagości u Ciebie na bardzo długo. Jestem z niego tak samo bardzo zadowolona jak z żelu pod prysznic. Firma godna poleceniu! 





Znacie firmę? Używaliście Ich produktów? Dajcie znać!

4 komentarze:

  1. odkąd zmieniłam wanne na przysznic, żele znikają u mnie w mega tempie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten żel z joybxa i jest ideany. Ślicznie pachnie, delikatny, nie wysusza a zapach utrzymuje się długo. jestem bardzo zadowolona z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tej marce więc mam nadzieję że niedługo je wypróbuje sama :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...