środa, 20 lipca 2016

Family

Zastanawiam się, czy już kiedyś pisałam jak ważna jest dla mnie moja rodzina. Jest najważniejsza, lubimy spędzać razem czas, wygłupiać się, bawić się z synem, śniadanie jemy zawsze razem, reszta posiłków w zależności od zmian męża. Wszystko razem! Bardzo lubimy robić swoje wspólne zdjęcia, jednak nigdy nie mieliśmy takich WOW, profesjonalnych zdjęć. Zbliżała się nasza pierwsza rocznica ślubu więc postanowiłam zrobić nam prezent w postaci sesji rodzinne :) Kilka dni temu odbyła się ona i już mamy jej efekty. Nie mogłam się na nie napatrzeć <3
Kobieta z sześcioletnim doświadczeniem jako fotograf była bardzo zachwycona naszym synem, który ciągle się uśmiechał, cieszył. Pod koniec sesji już był tak bardzo zmęczony, że nawet do zdjęć nie chciał pozować :) Agata Dadańska bardzo zdziwiła nas efektem zdjęć, oczywiście pozytywnie. Nie spodziewaliśmy się takich cudów :) Agata wie co robi i jest w tym na prawdę dobra. Cała sesja przebiegła w miłej atmosferze, od razu znaleźliśmy wspólny język, a o to w tym chodziło, żeby nie było sztywno! 
Zajrzycie na Agaty Fanpaga klik <3
Koniec pisania, czas na efekty :) 


Twórcą wszystkich etui, w tym również ten dla mnie jest Mama Agaty :) Są bardzo piękne! Sami sprawdźcie jakie cuda potrafi robić klik :)






























Co o nich sądzicie ? Dajcie znać w komentarzach :)

8 komentarzy:

  1. Jejku jakie cudowne zdjęcia! Sama jeszcze nie doświadczyłam jak ważna jest rodzina, jednak mam nadzieje, ze kiedyś będę miała ten zaszczyt.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/07/time-for-rest.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia naprawdę wyszły super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne cuda <3 zazdroszczę talentu.
    a zdjęcia..fantastyczna. będzie wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) rodzina to najcudowniejszy dar jaki można otrzymać ;)
    Socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, szczęście od nich bije. Rodzina to największy dar.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia :) Dobre kadry

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...