środa, 27 lipca 2016

Tak naturalnie | BIOBEAUTY.PL

Cześć Kochani :)

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić firmie Bio Beauty. Kolejna firma, o której dowiedziałam się na spotkaniu blogerek. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takiej firmie, a co za tym idzie z jej produktami. Bio Beauty posiada 16 marek, wszystkie możecie zobaczyć TUTAJ. Coraz bardziej interesuję się kosmetykami naturalnymi i ta firma również takie posiada klik! Przedstawiam Wam dwa ich naturalne produkty.


Nie śmiejcie się ze mnie ale na początku myślałam, że dostałam jakiś napój na odchudzanie albo coś podobnego :) Okazało się, że jest to szampon. Sama z siebie się śmiałam! Shine & Vitality Szampon wzmacniający z olejem kokosowym ma fantastyczny zapach.






OPIS PRODUKTU:
Kremowy szampon o delikatnej formule i naturalnym zapachu, bogaty w sole mineralne i witaminy.
Szampon polecany do włosów cienkich, pozbawionych blasku, jego bogata formuła zawiera olej kokosowy i ocet winny z malin wspaniale wzmacnia włosy i skórę głowy.  Włosy są wygładzone, odżywione, błyszczące i  jedwabiste w dotyku.  Apetyczny owocowy zapach sprawia, że stosowanie szamponu  staje się czystą przyjemnością.
Twoje włosy staną się błyszczące i łatwe do rozczesania.
Naturalny i organiczny kosmetyk posiadający certyfikat Cosmebio, Ecocert i Cosmos Organic
- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny
Kluczowe składniki
  • Olej kokosowy - źródło nasyconych kwasów tłuszczowych, witamin i minerałów, silnie nawilża i wygładza skórę i włosy, łagodzi podrażnienia. 
  • Hydrolizowane proteiny pszenicy - uzyskiwane z ziarna pszenicy zwyczajnej, wnikają do korzenia włosa, gdzie zatrzymują wodę. Działają regenerująco, odbudowują zniszczone wewnętrzne struktury włosa. Zapobiegają elektryzowaniu się włosów.
  • Ocet winny z malin – wspaniałe źródło antyoksydantów, stosowany w produktach do włosów ze względu na swoją kwasowość, znany jest z właściwości wygładzających i usuwających kamień osadzony na włosach, dzięki czemu włosy są oczyszczone i pełne blasku i jedwabiste w dotyku.  





Pomadka w sztyfcie! 
Już wiecie jak uwielbiam malować swoje usta, mnóstwo żywych, matowych ale i mniej szałowych kolorów posiadam. Nigdy jeszcze nie miałam zwykłego, bezbarwnego balsamu do ust. Aż żałuję! Ten jest suuuper! Jak on nawilża moje usta, nie pytajcie! Musicie sami sprawdzić. Nie lepi się, nie klei, dobrze nakłada się na usta, co więcej trzeba? 


OPIS PRODUKTU:

Odżywczy balsam stworzony z certyfikowanych składników organicznych natychmiast łagodzi i nawilża. Naturalnie miękkie i zdrowe usta w pięciu odlotowych smakach! Wypróbuj odświeżającą miętę lub jeden z innych, czterech dostępnych smaków.
- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny

Kluczowe składniki:
  • olejek Rosa Mosqueta - olejek tłoczony na zimno, bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, które regulują odpowiedni poziom nawilżenia skóry i zapobiegają jej wysuszaniu. Tworzy na powierzchni naturalną warstwę ochronną, zmniejszając uczucie pieczenia i swędzenia. Przyczynia się do zahamowania procesów wiotczenia i utraty gęstości skóry.
  • olej kokosowy -  zapewnia odbudowę, nawilżenie i ochronę skóry.
  • olej jojoba - natłuszcza i odżywia, utrzymuje wilgoć w skórze.







Znacie? Lubicie? A może używaliście innych produktów od Bio Beauty ? 

8 komentarzy:

  1. Nie znam firmy, ale produkty bardzo mi sie spodobaly:) jesli bede miala okazje- na pewno przetestuje:*

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś ten żel i jest naprawdę super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam żel pod prysznic ale chciałabym spróbować szampon

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam żel pod prysznic ale chciałabym spróbować szampon

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam firmy. a skład ma super :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon mnie zachęcił. Od dłuższego czasu szukałam naturalne kosmetyki i cieszę, że weszłam na Twój blog. Chętnie poczytam więcej o tej firmie ;)

    Pozdrawiam!

    problemymugoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwie się bo szampon faktycznie wygląda jak jakiś jogurt jak dla mnie :P Nie używałam jeszcze ich produktów ale skoro są naturalne to pewnie warte wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...