sobota, 30 lipca 2016

SNAILS GARDEN


Kolejny wspaniały sponsor majowego spotkania " Z bloga wzięte". Snails Garden podarował nam trzy produkty: krem do cery trądzikowej, serum pod oczy oraz próbkę kremu odżywczo regenerującego ze śluzem ślimaka. Przyznam szczerze, że nie znałam firmy, która wykorzystuje coś ze ślimaków a zwłaszcza do kosmetyków. Zadziwiające ale i przydatne :) 
TUTAJ możecie dowiedzieć się coś na temat firmy.

KREM DO CERY TRĄDZIKOWEJ


Kwas glikolowy zawarty w śluzie ślimaka powoduje złuszczanie naskórka i „wymianę” na zdrowy.
Naturalne antybiotyki - niwelują bakterie które najczęściej występują w infekcjach skórnych.



Zastosowanie :

  • pomoc w leczeniu skóry z trądzikiem młodzieńczym i różowatym
  • pomoc w leczeniu skóry skłonnej do alergii
  • wzmacnia naczynka krwionośne zapobiegając ich pękaniu
Główne wskazania do stosowania:
  • trądzik
  • wągry
  • zbliznowacenia
Sposób użycia:
Stosować codziennie rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy.



SERUM POD OCZY ze śluzem ślimaka


Serum pod oczy to kosmetyk o żelowej konsystencji w którego składzie zastosowane są wysokie stężenia substancji aktywnych. Substancje te wnikają w najgłębsze warstwy naskórka. Serum intensywnie nawilża i wygładza skórę wokół oczu. Pojemność - 15 ml.

Zastosowanie:

  • spłyca zmarszczki wokół oczu
  • nawilża i ujędrnia
  • rozświetla
  • zmniejsza opuchliznę
  • pasuje mimiczne zmarszczki
  • dodaje sprężystości

Firma Snails Garden dostarcza klientom innowacyjne produkty ze śluzem ślimaka. Najlepsze pod względem jakości, skuteczności i bezpieczeństwa potwierdzone licznymi badaniami.




Bardzo dziękuję firmie Snails Garden za zostanie naszym sponsorem spotkania oraz za możliwość testowania Waszych produktów. Jestem zadowolona z każdego z nich. Mimo, że moja cera nie należy do trądzikowej to zawsze coś na niej znajdę co mi się nie podoba, po dwóch miesiącach stosowania widzę efekty, co mnie jeszcze bardziej cieszy :)
Ostatnim czasom rzadko się wysypiam i często mam opuchliznę pod oczami, dzięki serum pod oczy mogłam spokojnie wyjść z domu nie martwiąc się, że ktoś zobaczy moją opuchliznę, Jeśli, któraś z Pani boryka się z tym problem, polecam ten produkt! 




Czy ktoś już miał styczność z tą firmą lub jej produktami?
Dajcie znać! :)

4 komentarze:

  1. Nie miałam styczności z ta firma ale zaintrygowało mnie to serum pod oczy ze śluzem ze ślimaka :)
    www.ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :) zapraszam również do mnie http://www.spirulina.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam styczności z ta firmą i nie wiem czy smarowałabym się kosmetykami ze śluzem ślimaka ;)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...