środa, 8 czerwca 2016

Podwójny prezent

Nie dawno obchodziliśmy Dzień Dziecka. W tym roku obchodziłam je jako dziecko swoich rodziców jak również jako mama swojego dziecka. Bardzo długo szukaliśmy z mężem prezentu dla syna. Chcieliśmy aby było to coś co będzie przydatne na dłuższy czas i będzie z tego zadowolony. Zabawek i maskotek ma pełno, ubrania, kosmetyki też, zresztą takie rzeczy na bieżąco się kupuje. Znalazłam sklep internetowy Król zabawek tam jest ogromny wybór prezentów dla dzieci. Na stronie sklepu można znaleźć między innymi: trampoliny, zabawki drewniane, rowery, traktory, jeździki, zabawki dla dziewczynek, dla chłopców, puzzle 3D, zabawki na lato, układanki i wiele wiele innych. Właśnie tam znaleźliśmy prezent dla Kacpra. Od jakiegoś czasu na dworze jest mega gorąco, dlatego wybraliśmy basen jako prezent. Posiadamy działkę, więc taki prezent na pewno będzie przydatny na nadchodzące lato :)

Jak widzicie jest to nie mały basen dla malucha. Kupując go razem z mężem myśleliśmy przyszłościowo. Czy teraz czy za rok i tak będzie ktoś musiał być przy nim jak będzie się kąpał, więc większy basen nie w niczym nam teraz nie będzie przeszkadzał a dzięki temu będziemy się nim cieszyć przez kolejne lata. Po za tym przy takich rozmiarach mieszę się tam np. ja by móc pobawić się w nim razem z synkiem. W zeszłą niedzielę razem z moimi rodzicami, siostrą i dużo młodszym bratem wybraliśmy się na działkę aby spędzić tam popołudnie przy grillu. Upał pozwolił nam na rozłożenie basen. Mąż nalał do niego wodę jednak nie nagrzała się na tyle by nasz synek mógł z niego skorzystać. Na szczęście mojemu młodszemu bratu nie przeszkadzała zimna woda i taplał się w basenie aż musieliśmy kazać mu z niego wyjść bo usta miał takie sine od zimnej wody. Jest na tyle duży, że nawet i ja się zmieściłam, sama nie weszłam do niego ale mąż mi w tym pomógł, po prostu mnie do niego wrzucił! 






Basen wykonany jest z wysokiej jakości tworzywa, solidny i w zestawie posiada łatkę naprawczą w razie uszkodzenia. Idealny na ciepłe, letnie dni :)
Jesteśmy z niego bardzo zadowoleni i mamy nadzieję, że przy odpowiednim użytkowaniu posłuży nam na wiele lat.
Lato może nadchodzić, My jesteśmy już przygotowani :)
Dziękujemy sklepu Król zabawek za możliwość nabycia cudne baseniku dla naszego synka :)



A Wy jesteście już przygotowani na lato? 
Co myślicie o takim basenie? 


Trzymajcie się! :*

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł ! I widać że przemyślany bo dziecko będzie się nim cieszyć przez kilka sezonów a nie jak to bywa z zabawkami góra tydzień ;) Tak mi się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla dziecka naprawdę super prezent :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki basen to dla dziecka niesamowita radocha :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...