piątek, 10 czerwca 2016

Gadżety od Fiata

Jak już wiecie 14 maja byłam na spotkaniu "Z bloga wzięte", które odbyło się w Lubinie. Około 50 firm ze sponsorowało nam to spotkanie oraz wiele pięknych i przydatnych upominków. Jednym z nich była firm FIAT.  


Oto wspaniałości jakie dostałyśmy od Fiata. Trzy notesy, dwa duże i jeden mały, kubek z logo, koszulka, czapka, pendrive w kształcie samochodu oraz trzy długopisy.



Najbardziej ucieszyłam się z ostatniego gadżetu, czyli zegarka! Przeźroczysty pasek i czerwono-biała tarcza, piękny jest! 










Bardzo dziękuje firmie FIAT  za te wszystkie wspaniałości jakie dostałyśmy, Na pewno będą mi służyć :)

____________________________________________________________________________________________


Są dwa nowe modele fiata: 
Fiat 500 




oraz Fiat 500X



Osobiście bardzo podoba mi się ten drugi model, czyli FIAT 500X. Jest to duży crossover. Bardzo lubię duże auta. Ten przyciągną moją uwagę swoim wyglądem, a w kolorze czerwonym po prostu się zakochałam! Nie miała bym żadnych wątpliwości co do jego wyboru!


MIEJSKIE AUT -> nowoczesne technologie ułatwiające jazdę w mieście,
- Rodzina -> kobieta i dzieci -> wygodny  w środku, dużo miejsca na nogi,
- Pojemny bagażnik -> dużo miejsca na zakupy, podwójna podłoga bagażnika, gdy wyjmiemy koło,
- prześwit -> łatwość wjazdu na krawężniki,
- kompaktowy -> łatwość parkowania -> kamera cofania,
- piękna stylistyka -> wyróżnia się na drodze,
- automat -> idealny do miasta,
- czujnik martwego pola połączony z systemem ostrzegania gdy zbliża się inny samochód (cross path detection),
- kamera cofania z dynamicznym torem jazdy,
- hill holder – idealny gdy wjeżdżamy do centrum handlowego na kolejne piętro i musimy się zatrzymać,
- elektroniczny hamulec postojowy,
- duuuuuuże auto -> jest dużo większy niż mała 500tka,
- wewnątrz znajdziesz system multimedialny Uconnect z dotykowym ekranem 5” dostępne z nawigacją dzięki któremu uzyskasz dostęp do wszystkich głównych funkcji: od radia aż po najważniejsze nośniki multimedialne, które można podłączyć za pośrednictwem portu USB, łącza AUX lub Bluetooth. Całość jest także obsługiwana za pomocą przycisków na kierownicy, dzięki czemu kierowca nie musi odrywać wzroku od tego co dzieje się na drodze,
- USB -> słuchanie muzyki, przełączanie przyciskami na kierownicy,

- Zestaw głośnomówiący -> sparowanie z autem -> ktoś zadzwoni + odczytywanie głosowe SMSów.









Fajne gadżety?
Który model Wam się podoba? 

4 komentarze:

  1. Świetne rzeczy..oh jak ja bym chciała takie autko w przyszłości jak zdam prawko :D Fiat 500x wygląda obiecująco :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te Twoje gadżety! :)
    Małe samochodziki urocze!Fiat 500x wizualnie prezentuje się bardzo ciekawie. Ciekawe jak się go prowadzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ci tych gadżetów :) wszystkie są piękne :D
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ten pendrive w kształcie auta ;) Jeśli miałabym wybierać z tych dwóch aut to Fiat 500X bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...