poniedziałek, 22 maja 2017

Biała bomberka z haftowanymi rękawami





Nareszcie! Nareszcie jest ciepło i możemy cieszyć się słońcem :) Tydzień temu po ponad rocznej przerwie pojechaliśmy na naszą działkę zobaczyć jak ona wygląda, nie było na no patrzeć. Na szczęście w miarę już ją ogarnęliśmy i podjęliśmy ważne i zdecydowane kroki odnośnie działki. Przyszedł czas na realizację planów. Działka przekopana i przygotowana to zasiania trawki. W końcu będziemy mieli rekreacyjną działkę z mini ogródeczkiem Klaudii :D Nasz synek będzie miała swój kącik zabaw a my miejsce do odpoczynku a nie ciągłego plewienia itp. 
Jedynym minusem tylko działki jest to, że musimy do niej dojechać około 15 km. 
Wykorzystałam fakt, że znajdowałam się w śród rożnych, pięknych działek i postanowiłam zrobić sobie tam zdjęcia. W dzisiejszej stylizacji chciałam Wam zaprezentować mój prosty, stonowany i bardziej na luzie look. Biała, cieniutka bomberka z pięknymi haftowanymi rękawami wydawała mi się idealna na słoneczne lecz wiatrowe dni i nie myliłam się! Dzięki jej cudownymi rękawami cała kurteczka jest przewiewna. Jak już napisałam wyżej postawiłam na prosty i luźny look dlatego też do bomberki dobrałam jeansy, zwykłą koszuleczkę na ramiączka w pudrowym kolorze oraz białe trampki i jest jasny zegarek, Jest to dodatek, z której ostatnim czasom nie mogę się rozstać. Bardzo, bardzo rzadko związuje włosy, ponieważ nie lubię, czuje się dużo lepiej w rozpuszczonych włosach. Do tej stylizacji wybrała jednak spięte włosy. Jak Wam się podoba? 















|Bomberka - GAMISS|
|Jeansy - Reserved|
|Trampki - nn|
|Zegarek - ZAFUL|


                   __________________________________


I think the polka dot vintage dress would perfectly match my white jacket. What do you think ?




8 komentarzy:

  1. Jaka śliczna bomberka! Uwielbiam takie.
    Podoba mi sie jak spletłaś włosy, moje niezbyt chcą się tak prezentować i ubolewam nad tym :(

    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomberka bardzo mi się podoba, a w tym upięciu ci do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! :) Działka to cudowna sprawa na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bomberka śliczna,ale ja chyba wolę te z naszywkami :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieplo i dzialkowe klimaty. That's it 😍

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...