czwartek, 4 maja 2017

Perłowe cienie i silikonowa gąbeczka do makijażu



Cześć! Przed Wami kolejny kosmetyczny post a w nim silikonowa gąbeczka do makijażu oraz perłowe cienie do powiek. Obie te rzeczy znalazłam na stronie ROSEGAL. Dużo słyszałam o silikonowej gąbce, o jej wadach i zaletach więc sama chciałam ją przetestować i niestety nie mam za dobrego zadania o niej. Jedynym jej plusem jest to, że nie wchłania w siebie podkładu i łatwo się ją czyści. Minusów jest jednak więcej po pierwsze źle rozprowadza się nią podkład a po drugie za dużo zostaje go na twarzy i tak muszę poprawiać beauty blender`em aby zlikwidować nadmiar podkładu. Jest twardsza niż bb oraz nie nadaje się do nakładania pudru. Kupiłam, przetestowałam ale do ulubionych rzeczy nie będzie to należało i raczej rzadko to będę używać.
Drugim produktem są perłowe cienie do powiek, z których jestem mega zadowolona. Łatwo nakłada się je na powieki i są dość trwałe. Makijaż, który zrobiłam na poczet postu trzymał mi się prawie cały dzień Najbardziej zauroczyły mnie matowe kolorki, które idealnie sprawdzają się jako bazy pod makijaż. Mam nadzieje, że mi posłużą jeszcze nie raz.
A Wam jak się podobają? Dajcie znać!






Check this out ! What a wonderfull knitted midi dress ! It look great with my makeup :)

3 komentarze:

  1. Też słyszałam słabe opinie o tej gąbce silikonowej ale i tak warto wypróbować by wyrobić swoje zdanie na jej temat ;) Piękny makijaż oczu Ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie przepadam za tą silikonową gąbeczką. Beauty blender milion razy lepszy! Fajnie zamówienie :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...