środa, 9 maja 2018

NOwy BLog - NOwa JA

Pojawienie się nowego życia, pięknej, małej istotki w moim, malutkim świecie zmieniło wiele. Do tej pory mając jedno dziecko wszystko wydawało się inne, niż we dwoje. Teraz posiadający już dwójkę dzieci, życie oczywiście jest piękne ale i trudniejsze. Przez pierwsze kilka dni w czwórkę tak na prawdę uczyliśmy się siebie od nowa, potrzebowaliśmy troszkę czasu alby się dotrzeć. Ja jako mama musiałam zmienić siebie pod wieloma względami. Mimo, iż to moje drugie dziecko, mój drugi syn myśląc, że już mam bagaż doświadczeń i będzie dużo łatwiej, troszkę się pomyliłam. Pierwszy syn, tak wyszło, był chowany na mleku modyfikowanym, drugi już na naturalnym, moim. Dla jednych to mała różnica, dla mnie ogromna. Teraz zanim podejmę decyzję gdzie pojechać na wakacje, zakupy,  w co się ubrać, co zjeść, czego się napić muszę dwa razy pomyśleć " Czy łatwo będzie mi się w tym karmić?, "Czy to aby nie uczuli mojego syna?", " Czy nie będzie miał problemów z brzuszkiem?" itp, mogła bym wymieniać i wymieniać. 
Co tu dużo pisać od 02.03.2018 r. zmienił się cały mój świat ale teraz gdy minęło 2 miesiące, szczerze mogę powiedzieć, że nie zamieniłam bym tego życia na żadne inne. Mam wszystko bo mam KOCHAJĄCĄ RODZINĘ I DOM!
Do tej pory na moim blogu było wszystko, ubrania, kosmetyki, życie codzienne itp., teraz chciałabym pisać o swojej rodzinie, dzieciach, dzielić się swoimi doświadczeniami itp. 
A więc zapraszam Was wszystkim na mojego starego bloga z nową nazwą MAJĄ DWÓCH SYNÓW oraz całkiem innymi wpisami :)



Mam nadzieje, że będziecie dalej ze mną :) Dodaje zdjęcia naszej czwórki :)
Buziaki Kochani :*




2 komentarze:

  1. Wow! Wielka zmiana ! Czekam co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywne zdjęcia. U nas też niedługo będzie 2+2 zobaczymy jak to będzie. Mam nadzieję, że też będzie tak miłość do młodszego rodzeństwa.

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...