wtorek, 20 marca 2018

FOTOKSIĄżKA od SAAL-DIGITAL | Idealny prezent na każdą okazję


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojej pierwszej fotoksiążki, Dzięki firmie Saal-Digital
mogłam stworzyć dla siebie i rodziny wspaniałą pamiątkę. Wspomnienia są dla każdego z nas bezcenne. Skorzystałam z usług firmy Saal-Digital, ponieważ dali mi możliwość samej zaprojektować idealną fotoksiążkę. Było to dla mnie nie małe wyzywanie ale i świetna zabawa. Długo nie mogłam zdecydować się jakie zdjęcia wybrać, przejrzałam wszystkie zdjęcia z ostatnich dwóch lat. Decyzję podjęłam dzięki myśli, że zdjęcia muszą być doskonałej jakości aby nie wyszły rozmazane itp. Dlatego wybrałam te z letniej sesji zdjęciowej z przed roczku synka.  Program ściągnięty, konto założone, motyw wybrany, zdjęcia również. Przyszedł czas na dopieszczanie fotoksiążki :) 
Co mnie bardzo zaskoczyło? Przesyłka przyszła po trzech dniach! Nie mogłam się doczekać kiedy ją otworzę. Wysoka jakość książki, w twardej oprawie jak i same strony są sztywne ale lśniące. Swoja książkę postanowiłam podarować dziadkom pod choinkę dlatego też jeszcze nikt jej nie widział :)
Z całego serca i z czystym sumieniem mogę polecić SAAL-DIGITAL jako pomysł na prezent, w ofercie mają też odbitki, fotoobrazy, kartki, kalendarze. 









1 komentarz:

  1. Też mam od nich fotoksiążkę i jestem bardzo zadowolona :) to super pamiątka na lata i alternatywa tradycyjnych albumów :)

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...