czwartek, 11 stycznia 2018

Pamiątka z ciąży

Kochani! Tak rzadko ostatnio tutaj bywam, brak nowych postów chociaż wizji i produktów do tego mam mnóstwo. Niestety nie mam na to ani czasu ani siły a tym bardziej chęci... Najlepiej mi w łóżku i tam spędzała bym całe dnie. Zaczął się 32 tydzień ciąży, wyglądam już co najmniej jak słoń a na pewno tak się czuje! Synuś w brzuszku duży to i brzuchol wielki. Ledwo się ruszam a wiecie jakie mam problem z wstaniem jak już leżę albo siedzie? Dźwig by się przydał :) Na szczęście mam cudownego dwulatka w domu, który chyba wyczuwa, że mamusia już nie ma tyle siły co wcześniej i pozwala na długie leżakowanie przed tv i odpoczywanie kiedy on siedzi grzecznie u siebie w pokoju i bawi się. Nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy jaka jestem dumna z niego! Jest mega samodzielnym chłopcem, woła już pić i jedzonko także wiem kiedy coś potrzebuje. Umie zająć się sobą na dość długo, dzięki czemu mogę spokojnie ogarnąć mieszkanie, zrobić obiad i odpoczywać :) 

Druga ciąża to nadrabianie zaległości z pierwszej, dlaczego? Np dlatego, że w pierwszej nie mieliśmy sesji ciążowej a tej a i owszem. Dlatego dzisiaj chciałam Wam pochwalić się efektem jej.
Dajcie znać jak Wam się podobają :)











1 komentarz:

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...