wtorek, 23 stycznia 2018

Cienie do powiek


W większości miast w Polsce ziemia pokryta jest śniegiem, niestety nie u mnie. Nie mogę powiedzieć, że w ogóle nie sypał śnieg, bo owszem padał ale biało było przez kilka chwil a później znów szarość... Dodatnia temperatura nie sprzyja zimie. Myślicie, że jeszcze będę miała możliwość wyjść na sanki z synkiem? Na początek marca mam zaplanowany poród po przez cesarskie cięcie i bardzo bym chciała aby pogoda zbliżała się do wiosny a nie na odwrót i był nagły powrót zimy.
W ostatnim poście pisałam jak bardzo nic mi się nie chce, dlatego postanowiłam coś zmienić i ruszyć trochę tyłek. Staram się codziennie chociaż na pół h wyjść z synkiem na spacer a i w domu więcej robię :) 
Dzisiaj np postanowiłam w końcu pochwalić się Wam swoją nową paletką cieni do powiek, która ostatnio nie wychodzi mi z rąk. Używam jej praktycznie codziennie :) Co w niej najbardziej mi się podoba? Kolory, są proste, zawsze modne i każda kobieta powinna je posiadać w swojej kosmetyczce. Wielkim plusem jest też to, że w owej paletce znajduje się róż do powiek i rozświetlacz, którego często używam jako cień.








Pochwalcie się jaką pogodę macie u siebie? Kto ma teraz ferie i jak je spędza? 
Ja już nie mogę doczekać się dalszej części tego roku, tyyyle planów! Ahh :)
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne odcienie. Super

    Zapraszam do siebie na konkurs wygrywa 15 osob,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podobają te kolory. Pogoda iście wiosenna a szkoda bo nie nacieszyłam się jeszcze śniegiem w tym roku :(

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...