piątek, 6 stycznia 2017

Black and grey




Witajcie w nowym roku! Jak dobrze mieć już za sobą stary rok i rozpocząć nowy. Grudzień był dla mnie dość ciężkim i trudnym miesiącem... Napisałam tylko jeden post wtedy, za dużo sprawy na głowie, człowiek ciągle w pracy a jak już ma wolne to sterta rzeczy do zrobienia w domu itp. 
Mam nadzieje, że ten rok będzie dużo lepszym niż poprzedni.
Wszystkiego najlepszego Kochani w tym nowym roku!

W końcu u mnie pojawiła się zima, co prawda śniegu brak za to minusowa temperatura daje ostro w znaki. Za to strona ZAFUL wiedziała jak poprawić mi humor przysyłający mi długo, wyczekiwane paczki.
 Dzisiaj przygotowałam dla pierwszą, noworoczną stylizację. Kolorami jakie górują w niej są czerń i szarość. Ostatnio jakoś brakowało chęci na inne kolory. Koszula, która charakteryzuje się mocnym wycięciem w dekolcie idealnie pasowała na wieczorne spotkanie po pracy z koleżankami. Zaś szare buty na słupku, piękna, mała torebka oraz szal idealnie wpasowały się w całą kompozycję.  












| Płaszcz - Sinsay |
| Koszula - ZAFUL |
| Spodnie - Reserved |
| Buty - nn |
|Szal - ZAFUL |
| Torebka - SAMMYDRESS |

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz! Bardzo podoba mi się płaszcz oraz botki.
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, a w płaszczyku się zakochałam. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega podoba mi się ta sesja :) super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie. Klasyczny płaszyk zawsze na plus. Cudowna torebka ♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny look, prosty nie przekombinowany, świetnie się na pewno sprawdza na co dzień :) super

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja;)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, kolorystyka która lubię :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny płaszczyk, twarzowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Buty szczególnie wpadły mi w oko :)

    http://szmaratka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pieczątki od ADAMIGO

Jesień wielkimi krokami wkroczyła w nasze życie, po pięknych, gorących i słonecznych dniach można już zapomnieć. Z dnia na dzień zrobi...